Jeg kan ikke starte bilen
Fra : Carl Larsen

Dato : 20-04-05 19:21

Jeg har en FordExplorer 1999. Den har startspærre og hvad
dertil hører fra fabrikken.

Nu kan jeg ikke starte bilen. Jeg kan ikke dreje nøgler rundt
og starte bilen. Knapperne på den lille plastæske hvormed jeg
normalt åbner og låser dørene fungerer godt nok.

Jeg kan også åbne og lukke dørene med nøglen.

Skal jeg ringen til et værksted eller er det noget jeg lige selv
mon lige kan fixe?

--
Hilsen Carl

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 19:28

"Carl Larsen" <cl_news@wingmargin.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan også åbne og lukke dørene med nøglen.
>
> Skal jeg ringen til et værksted eller er det noget jeg lige selv

Du er sikker på at det er din bil?

Nej, har du ikke nogle ekstra nøgler at prøve med?
Ellers skal man nogle gange lige vride rattet en anelse samtidig med at man
drejer nøglen, for at få ratlåsen til at slippe.

--
Tom