Nissans diesel
Fra : Peter GC

Dato : 20-04-05 09:35

Hej!

Kort spørgsmål:

Hvem har lavet dieselmotoren i Primeraen? 120 hk og 270 nm. Ligner en
Renault.

Lad mig få eksperternes svar.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-04-05 11:41

Hej Peter

Længe siden - hvorfor får vi ikke længere fornøjelsen af dit selskab
herinde..?

(Jeg er i øvrigt tilbage ved samme arbejdsplads, som jeg var ved for 1½ år
siden - men med ny mail-adresse)

> Hvem har lavet dieselmotoren i Primeraen? 120 hk og 270 nm. Ligner en
> Renault.

Det må man sige - den har samme slagvolumen, boring og slaglængde, samme
ladetryk, samme indsprøjtningssystem, samme kompression - og det ér da også
samme motor.

I Tyskland kan man vist nok også få Primera med Nissans egen 2,2 diesel -
men altså ikke i DK.

1,9´eren er i øvrigt en fin motor, IMO, kørte til Syditalien i en Laguna DCi
120.

/Jan W Nielsen

Fra : Peter GC

Dato : 20-04-05 13:21

Jan W Nielsen wrote:
> Hej Peter

Hej Jan!

> Længe siden - hvorfor får vi ikke længere fornøjelsen af dit selskab
> herinde..?

Uha - der er sket store omvæltninger i Silkeborg og tiden er en anden i
dag. Bruger pt tiden på noget andet end pc'en

> (Jeg er i øvrigt tilbage ved samme arbejdsplads, som jeg var ved for 1½ år
> siden - men med ny mail-adresse)

Ok. Har vist søgt job der Ser vi dig igen live?

> Det må man sige - den har samme slagvolumen, boring og slaglængde, samme
> ladetryk, samme indsprøjtningssystem, samme kompression - og det ér da også
> samme motor.

Okay - tak. Tænkte det nok - moderen har fået sådan en fætter.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-04-05 13:28

> Uha - der er sket store omvæltninger i Silkeborg og tiden er en anden i
> dag. Bruger pt tiden på noget andet end pc'en

Sådan går det jo . men vi må være flere herinde, der forventer et lille hej
i ny og næ..

> Ok. Har vist søgt job der

Har du søgt job her..?

> Ser vi dig igen live?

Det kan vel ikke helt undgås i ny og næ..

> Okay - tak. Tænkte det nok - moderen har fået sådan en fætter.

Fin vogn - i hvert fald fin motor..

/Jan W Nielsen

Fra : Peter GC

Dato : 20-04-05 14:19

Jan W Nielsen wrote:

> Sådan går det jo . men vi må være flere herinde, der forventer et lille hej
> i ny og næ..

I know, men tiden er ikke altid til det.

> Har du søgt job her..?

Yes - personaleafdelingen har brug for folk som mig.

> Det kan vel ikke helt undgås i ny og næ..

Ohhh - lyder godt

> Fin vogn - i hvert fald fin motor..

Har ikke set eller prøvet den endnu.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-04-05 17:30

> Yes - personaleafdelingen har brug for folk som mig.

Aha..

Jamen, jeg giver frokost i kantinen, hvis du bliver ansat..

/Jan W Nielsen

Fra : Peter GC

Dato : 21-04-05 05:15

Jan W Nielsen wrote:

[klip]

> Aha..
>
> Jamen, jeg giver frokost i kantinen, hvis du bliver ansat..

He he- lad os se. Jeg giver frokost når jeg har skrevet din fyre seddel )

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Christensen

Dato : 21-04-05 06:36

> He he- lad os se. Jeg giver frokost når jeg har skrevet din fyre seddel
> )

*ROTFL* !

Man skal passe på de folk i personaleafdelingen...det kaldes vist
"personalepleje" eller sådan noget når man giver dem frokost, gaver og
så'n...

/f christensen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-04-05 08:31

> He he- lad os se. Jeg giver frokost når jeg har skrevet din fyre seddel
> )

*ROFL*

Jeg ser fremt til det store gyldne håndtryk.. )

/Jan W Nielsen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-04-05 09:09

> Jeg ser fremt til det store gyldne håndtryk.. )

Bare det ikke bliver et spark?!.... :).

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-04-05 09:32

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Bare det ikke bliver et spark?!.... :).

Hvis bare skoen er tilpas guldfarvet er forskellen
nok minimal

/Jakob

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-04-05 13:35

> Hvis bare skoen er tilpas guldfarvet er forskellen
> nok minimal

Når jeg går i mine "gyldna sko"..tral-lal-laj...

/Jan W Nielsen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 21-04-05 19:16

> Når jeg går i mine "gyldna sko"..tral-lal-laj...

Det er ingen skam at gå, - når man bli'r smidt ud

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-04-05 20:07

> Det er ingen skam at gå, - når man bli'r smidt ud

Det ville undre mig - sidst jeg forlod butikken resulterede det i, at de
flere gange kontaktede mig, for at høre, om jeg ikke snart var klar til at
komme tilbage.

Fra : Peter GC

Dato : 21-04-05 10:57

Jan W Nielsen wrote:

[klip]

> *ROFL*
>
> Jeg ser fremt til det store gyldne håndtryk.. )

Vi skal jo ha de satans venstreorienterede ud af redaktionen! )

/Peter

--
http://www.grauslund.com