Autocom i Kontant
Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-04-05 16:06

Så lige at DR i aften i Kontant har Autocom i søgelyset.

http://www.dr.dk/nyheder/TV/Kontant/

Niels

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-04-05 17:26

Niels Bengaard wrote:
> Så lige at DR i aften i Kontant har Autocom i søgelyset.
>
> http://www.dr.dk/nyheder/TV/Kontant/

Hmmm... hvis den der udkn*ppede BMW på billedet er deres eneste case, så
bliver programmet lige så tyndt og svagt funderet som det plejer at
være. Men det bliver spændende at se om redaktionen overrasker positivt.

Er du forresten i familie med Anna?

Mvh.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-04-05 17:29

Lars L. Hansen wrote:
> Hmmm... hvis den der udkn*ppede BMW på billedet er deres eneste case, så
> bliver programmet lige så tyndt og svagt funderet som det plejer at
> være. Men det bliver spændende at se om redaktionen overrasker positivt.

Ja ok, så dårligt er det heller ikke. Kiggede lige i arkivet. Sjovt som
man kun husker de dårlige udsendelser :)

Mvh.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-04-05 17:36

Lars L. Hansen wrote:

> Ja ok, så dårligt er det heller ikke. Kiggede lige i arkivet. Sjovt som
> man kun husker de dårlige udsendelser :)

OK, jeg tager det tilbage. Udsendelsen med autostole og en
Citroën-reklame er EDDERMAME dårligt. Totalt død kæphest bliver pisket
rundt i manegen...

Mvh.

Fra : Brian

Dato : 19-04-05 17:44

Hejsa!

Lars L. Hansen skrev:

> OK, jeg tager det tilbage. Udsendelsen med autostole og en
> Citroën-reklame er EDDERMAME dårligt. Totalt død kæphest bliver pisket
> rundt i manegen...

Inden du får etableret din egen lille diskussionsgruppe, vil jeg da gerne
give
dig ret. Meget af journalistikken i dét program, minder om artiklen med
Opel og en fornærmet kunde, der blev postet for nogen dage siden.

/Brian

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-04-05 17:47

Brian wrote:

> Inden du får etableret din egen lille diskussionsgruppe, vil jeg da gerne
> give dig ret. Meget af journalistikken i dét program, minder om artiklen med
> Opel og en fornærmet kunde, der blev postet for nogen dage siden.

Takker - jeg var begyndt at tro jeg var alene i gruppen :)

Mvh.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-04-05 18:11

> [...]
> bliver programmet lige så tyndt og svagt funderet som det plejer at være.
> Men det bliver spændende at se om redaktionen overrasker positivt.

Jeg er vist i familie med alle der hedder Bengaard. Der er vist et par
stykker der hedder Anna, men jeg har da en kusine, der er jurist i Farum.

Niels

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-04-05 22:56

Niels Bengaard wrote:

> Jeg er vist i familie med alle der hedder Bengaard. Der er vist et par
> stykker der hedder Anna, men jeg har da en kusine, der er jurist i Farum.

Hehe, vi læste på hold sammen de første år. Hun blev færdig, det gjorde
jeg ikke :) Det er mange år siden, men jeg har kun mødt hende een gang
siden - på motorvejstanken - i Karlslunde tror jeg.
Hils hende hvis du ser hende af og til.

Mvh.