Sierra 1 kølertype
Fra : Olesen

Dato : 18-04-05 20:45

Til dem der har rode med Sierra:

Er dette den rigtige køler ?
Er ret sikker på det er, men vil lige høre...

http://www.thansen.dk/product.asp?c=449695389&n=360737006&pn=372962654

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-04-05 21:03

"Olesen" <na@na.dk> skrev :

>Er dette den rigtige køler ?

Tvivler - Sierra'en køler er da vist mere kvadratisk udformet

(sådan fra hukommelsen)
--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Fra : Thomas

Dato : 18-04-05 21:14

> Tvivler - Sierra'en køler er da vist mere kvadratisk udformet
>
> (sådan fra hukommelsen)

Den ligner da næsten den der sidder på min Sierra.

--
Thomas Krath

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-04-05 21:20

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Den ligner da næsten den der sidder på min Sierra.

Din har jo også en lidt anden front, en de gamle mark1'ere ...

JEg har bare skjoldet rundt propellen i tankerne, når jeg mente den
vist er kvadratisk - men tager gerne fejl ;)

(ikke 1.ste gang i dag................ suk!)

Og nu er det så mørkt, at jeg ikke kan hitte den sierra mk1, der
gemmer sig i møgbunken ;)

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Fra : Olesen

Dato : 18-04-05 21:36

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den ligner da næsten den der sidder på min Sierra.

Jeg skal ud og snakke med klamphuggerne i morgen.
Snakkede kort med chefen, som godt ku' se
een af mekanikerne havde haft travlt da
køleren blev bestilt og monteret....

Klytarbejde af 1. karat ses i dk.binaer.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-04-05 07:21

"Olesen" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> een af mekanikerne havde haft travlt da
> køleren blev bestilt og monteret....
>
> Klytarbejde af 1. karat ses i dk.binaer.dk

Bwaaddrrrr - sikke noget lortearbejde !

Der er ingen tvivl om du har fået en forkert køler - jeg har været med til
at skifte på en 87'er og den kørte åbenbart med en , iflg. Onkel Høyer,
forkert køler - så vi måtte til Krogslund for at få den rigtige.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car