Afm. af håndtag til rude i Brava
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-04-05 18:51

Hejsa

Jeg er midt i at fjerne beklædningen i den ene bagdør på min Fiat
Brava. Men jeg sidder lidt fast. Selve håndtaget til ruden. Hvordan
dælen piller man det af??? Det haster lidt, for det bliver vist snart
mørkt ;)

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Brian

Dato : 18-04-05 18:59

Hejsa!

Bo Kamp Dudek skrev:

> [...]
> Brava. Men jeg sidder lidt fast. Selve håndtaget til ruden. Hvordan
> dælen piller man det af??? Det haster lidt, for det bliver vist snart

Der sidder sådan en bette hestesko lign. lås inde mellem håndtaget og
beklædningen - den skal du have af. Du burde kunne se den, hvis du
lyser og fumler lidt med det

Jeg plejer at kunne få en meget lille skruetrækker ind, og så liste den op.

/Brian

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-04-05 19:07

[...]

>Der sidder sådan en bette hestesko lign. lås inde mellem håndtaget og
>beklædningen - den skal du have af. Du burde kunne se den, hvis du
>lyser og fumler lidt med det

kan godt den, nu du siger det, men skal den skubbes sammen eller
trækkes fra hinanden for at åbne?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-04-05 19:34

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
>

> kan godt den, nu du siger det, men skal den skubbes sammen eller
> trækkes fra hinanden for at åbne?

Hvis det er en "normal" låsering, skal den fra hinanden....

> Mvh
> Bo Kamp Dudek

Lars B

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-04-05 19:42

[...]

>Hvis det er en "normal" låsering, skal den fra hinanden....

enig, men jeg kan bare ikke se hvad type det er, for der er dælme ikke
meget plads..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Brian

Dato : 18-04-05 20:33

Hejsa!

Bo Kamp Dudek skrev:

> enig, men jeg kan bare ikke se hvad type det er, for der er dælme ikke
> meget plads..

Hvis det ene ikke virker, prøver du det andet.
Gør det skiftevis til den kommer af

Jeg har kun set typen der skal fra hinanden, men jeg er heller ikke
mekaniker.

/Brian

Fra : John Sahl

Dato : 18-04-05 20:35

Har du spurgt på www.fiatklubdanmark.dk ?

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-04-05 20:39

[...]

>Har du spurgt på www.fiatklubdanmark.dk ?

nixen, for jeg tænkte, at de var rene amatørnisser ifht. jer hardcore
bil-fætre herinde ;)

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-04-05 20:58

[...]

i øvrigt burde hr. Sahl vide - eftersom denne har skrevet mere end
3000 indlæg på fiatklubdanmark.dk - at man skal være medlem for at
kunne poste i forummet samt at det koster 300 spir at blive medlem..

akke ak, det kan man da ikke opfordre til..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : John Sahl

Dato : 18-04-05 21:03

Bo Kamp Dudek wrote:
> i øvrigt burde hr. Sahl vide - eftersom denne har skrevet mere end
> 3000 indlæg på fiatklubdanmark.dk - at man skal være medlem for at
> kunne poste i forummet samt at det koster 300 spir at blive medlem..

Man skal skam ikke være medlem, man kan bare "kun"
skrive som gæst, altså uden login

> akke ak, det kan man da ikke opfordre til..

Jo, for jeg ved ovenstående udsagn er korrekt, det er nemlig
mig der vedligeholder siden.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 19-04-05 06:48

[...]

hmmmm.. så poster jeg derinde, men ham Sahl der kunne godt være social
og drøne forbi Brejning i aften for at hjælpe med at bixe min dør op..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : John Sahl

Dato : 19-04-05 06:56

Bo Kamp Dudek wrote:
> hmmmm.. så poster jeg derinde, men ham Sahl der kunne godt være social
> og drøne forbi Brejning i aften for at hjælpe med at bixe min dør op..

Det gjorde Hr. Sahl faktisk gerne, men bilen er nyimporteret og
uden danske plader, så det sker ikke

Men kig forbi i morgen, så hjælper jeg gerne?

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 19-04-05 08:46

[...]

>Det gjorde Hr. Sahl faktisk gerne, men bilen er nyimporteret og
>uden danske plader, så det sker ikke

jeg kan da godt få lillemand
(http://www.bodudek.dk/billeder/displayimage.php?album=8&pos=18) til
at tegne et par plader til dig.. hvilke dyr ønsker du på pladerne?

[...]

>Men kig forbi i morgen, så hjælper jeg gerne?

dog er jeg optaget lige nøjagtig i morgen, men sig frem, hvis du kan
undvære et par timer en anden aften.. drikker du C. eller T.?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal