Gearkasse til Ford Sierra 1,6 '86 OHC...
Fra : Peter Frost

Dato : 18-04-05 09:27

Hej gruppe...

Jeg er på desperat jagt efter en gearkasse til min Ford, en Sierra 1,6
OHC fra '84. Den har en 4 trinsgearkasse pt. Men vil gerne ha en 5
trins, jeg har ladet mig fortælle det er muligt, og man bare skal ha
den med den lange aksel ? Er det nogen der har en til salg, eller som
kan fortælle mig, hved jeg præsis skal ha ? For er lidt blank hvad det
angår !

På forhånd tak !

Med Venlig Hilsen
Peter Frost

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 16:26

"Peter Frost" <pgf@gregand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den med den lange aksel ? Er det nogen der har en til salg, eller som
> kan fortælle mig, hved jeg præsis skal ha ? For er lidt blank hvad det

Dem har ENHVER ophugger med respekt for sig selv, på lager.

--
Tom