En stak billeder af en 735iL :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 17-04-05 14:38

www.thhe.dk/BMW_735iL.htm

Stadig en af de flotteste og mest stilfulde biler i nyere tid, efter min
mening.

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 15:43

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> www.thhe.dk/BMW_735iL.htm
>
> Stadig en af de flotteste og mest stilfulde biler i nyere tid, efter min
> mening.

Jow, men de der ballondæk med 100 i højden de pynter nu ikke

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 17-04-05 16:05

> Jow, men de der ballondæk med 100 i højden de pynter nu ikke

Joo men 16 tommer var standard dengang

Fra : Thomas

Dato : 17-04-05 16:09

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message

> www.thhe.dk/BMW_735iL.htm
>
> Stadig en af de flotteste og mest stilfulde biler i nyere tid, efter min
> mening.

Enig, men vist ikke helt billig at holde kørende. Hvis jeg husker korrekt
kostede det ca. 10.000 for en kammerats far at få skiftet en forlygte og
serviceeftersynene taler vi slet ikke om ;)

Mvh

Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 17-04-05 16:29

"Thomas" <bambanosFJeRN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Enig, men vist ikke helt billig at holde kørende. Hvis jeg husker korrekt
> kostede det ca. 10.000 for en kammerats far at få skiftet en forlygte og
> serviceeftersynene taler vi slet ikke om ;)

Ja de er ikke for almindelige mennesker, muligt man snart kan købe dem, men
tænk liiige over at den skal vedligeholdes, men sådan er det i den klasse

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-04-05 21:35

> [...]

> kostede det ca. 10.000 for en kammerats far at få skiftet en forlygte og
> serviceeftersynene taler vi slet ikke om ;)

Tak for kaffe!
Til den pris ville jeg forvente den var af massivt guld, ikke kun forgyldt.
Så har Sierra meget mere humant prisleje på delene IMO.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Christensen

Dato : 17-04-05 16:11

> Stadig en af de flotteste og mest stilfulde biler i nyere tid, efter min
> mening.

Ja den er dæleme fin - jeg synes dog personligt den er lidt for
ministeragtig - især den lange version. Det er et ordentligt lokum - men
flot - DET er den sagu-rasme....

Jeg har nu heller intet imod den nye 7'er (E65/E66) men synes nu at 5'eren
(E60) bør kunne dække ethvert behov...især som Touring.

Chris Bangle er gud.....

/f christensen
E46 320d Touring '02

Fra : Thomas H.

Dato : 17-04-05 16:31

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Ja den er dæleme fin - jeg synes dog personligt den er lidt for
> ministeragtig - især den lange version. Det er et ordentligt lokum - men
> flot - DET er den sagu-rasme....

Jeg synes da den er flottest i lang.

> Jeg har nu heller intet imod den nye 7'er (E65/E66)

Ej heller mig, men den skal man altså stadig lige vænne sig til, og jeg ved
stadig ikke helt, i mange vinkler er den ikke pæn, andre er den virkelig
flot, E38'eren synes jeg er lækker alle teder fra

Fra : Olesen

Dato : 17-04-05 16:44

> "Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes da den er flottest i lang.

Den er vulgær, og linjerne er bare klassiske, uden
at være smarte. Gammelt design egentlig ?

Fra : Thomas H.

Dato : 17-04-05 16:54

"Olesen" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> Den er vulgær, og linjerne er bare klassiske, uden
> at være smarte.

Ja der er vi så ikke enige ..

> Gammelt design egentlig ?

Ja modellen er jo 12 år gammel

Fra : Christian

Dato : 17-04-05 16:41

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message

> www.thhe.dk/BMW_735iL.htm
>
> Stadig en af de flotteste og mest stilfulde biler i nyere tid, efter min
> mening.

øv..en ecco sko i kingsize format....

Fra : Brian

Dato : 17-04-05 16:46

Hejsa!

Christian skrev:

> øv..en ecco sko i kingsize format....

Også min tanke.... hvem faen tænker på brændstoføkonomi,
og vælger dæk efter det, i sådan et lokum ?

/Brian

Fra : Thomas H.

Dato : 17-04-05 16:54

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!

> Også min tanke.... hvem faen tænker på brændstoføkonomi,
> og vælger dæk efter det, i sådan et lokum ?

øøh..

Fra : Brian

Dato : 17-04-05 17:02

Hejsa!

Thomas H. skrev:

> øøh..

Hmmm... var det ikke meget klart, hvad meningen var ?

Dette billede: http://www.thhe.dk/BMW_735iL-12.jpg viser at det
er den type dæk der angiveligt giver lidt ekstra km/l.

Min tanke var så; tænker man på brændstoføkonomien i en 735 ?

Bilen er skam lækker nok, det var ikke en kritik af den, men en
tanke omkring dækvalget.....

/Brian

Fra : Thomas H.

Dato : 18-04-05 07:07

> Dette billede: http://www.thhe.dk/BMW_735iL-12.jpg viser at det
> er den type dæk der angiveligt giver lidt ekstra km/l.

Nåå ja lidt spøjst

Fra : Finn

Dato : 17-04-05 17:40

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

Helt enig - Flot vogn på trods af alderen. En bekendt har en 750 men med 20
Breyton fælge og så ser den sgu stadig "moderne" ud

Øhee de 186 i Limit skal de ikke sættes lidt ned med de nye
hastighedsregler?

Finn
http://bmw318.1go.dk

Fra : Finn

Dato : 17-04-05 17:48

"Finn" <bmwen@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> Helt enig - Flot vogn på trods af alderen. En bekendt har en 750 men med
> 20 Breyton fælge og så ser den sgu stadig "moderne" ud

Hov 20" og ikke 20 fælge

Finn
http://bmw318.1go.dk
(fjern "en" i mail ved svar)

Fra : Thomas H.

Dato : 18-04-05 07:07

"Finn" <bmwen@minemail.dk> skrev i en meddelelse

> Helt enig - Flot vogn på trods af alderen. En bekendt har en 750 men med
20
> Breyton fælge og så ser den sgu stadig "moderne" ud

Ja den virker ikke gammel synes jeg.

> Øhee de 186 i Limit skal de ikke sættes lidt ned med de nye
> hastighedsregler?

Hehe, jo det var måske smart

Fra : Lars Knudsen

Dato : 17-04-05 19:21

Hey,

On Sun, 17 Apr 2005 15:37:51 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>www.thhe.dk/BMW_735iL.htm
>
>Stadig en af de flotteste og mest stilfulde biler i nyere tid, efter min
>mening.

Enig ja - dét er klasse... Stor, vulgær, anti-jantelov...

Ser ind imellem en 750iL på øresundsbroen - tør ikke lige overveje
hvad den koster at pendle i... Men... Gennemført... Får min e39
touring til at virke på størrelse med en Punto (no offence, Fiat).

** Lars

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 17-04-05 19:51

"Thomas H." wrote:

> www.thhe.dk/BMW_735iL.htm
>
> Stadig en af de flotteste og mest stilfulde biler i nyere tid, efter min
> mening.

Ja, den er meget "ren" i stilen, ikke nogen dikkedarer og sære
krumspring, bare lange, slanke og rene linier.. Herligt at se den
med hjul der rent faktisk ligner hjul og ikke kun "fælge med
elastikker"..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 18-04-05 07:08

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> krumspring, bare lange, slanke og rene linier.. Herligt at se den
> med hjul der rent faktisk ligner hjul og ikke kun "fælge med

Det er jo en limousine, og den er vel lige mere komfortabel end med 22" på