Så er der billeder af bimmeren efter sænkn~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 17-04-05 13:16

Der ligger 3 billeder i dk.binaer.motor fra denne dejlige sommerdag :)

Jacob

P.S Fjern dyret i min email

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 13:55

"Jacob Rungwald" <jacob*mammut*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> Der ligger 3 billeder i dk.binaer.motor fra denne dejlige sommerdag :)

Meget flot

--
Tom

Fra : Christensen

Dato : 17-04-05 14:11

"Jacob Rungwald" <jacob*mammut*@rungwald.dk> wrote in message
> Der ligger 3 billeder i dk.binaer.motor fra denne dejlige sommerdag :)
>
> --
> Mvh
> Jacob
>
> P.S Fjern dyret i min email

Er det mig der er dum? Hvorfor faen kan jeg ikke se de fleste billeder i
d.b.m - jeg får bare en masse gibberish uden nogle vedhæftede filer...

Bruger Xp og Outlook express

/ f christensen

PS: Fik du sat nye dørhåndtag på?

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 14:14

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Er det mig der er dum? Hvorfor faen kan jeg ikke se de fleste billeder i
> d.b.m - jeg får bare en masse gibberish uden nogle vedhæftede filer...
>
> Bruger Xp og Outlook express

Du skal markere alle filerne og højreklikke og vælge "kombiner afkod"

--
Tom

Fra : Christensen

Dato : 17-04-05 14:20

> Du skal markere alle filerne og højreklikke og vælge "kombiner afkod"
>
> --
> Tom

Ahaaaa!.....takker

/f christensen

Fra : Christensen

Dato : 17-04-05 14:23

"Jacob Rungwald" <jacob*mammut*@rungwald.dk> wrote in message
> Der ligger 3 billeder i dk.binaer.motor fra denne dejlige sommerdag :)

Hej Jacob

For lige at gøre historien færdig nu efter jeg fik dine billeder at se - er
de håndtag du har på de nye du skulle montere her for nyligt? Jeg går ud fra
at du skiftede dem fordi du hellere ville have de indfarvede (6 cyl.) i
stedet for sorte? Har jeg ret?

Hvor har du fået dem fra og er de originale?

Uanset er det en fin bimmer du har. Hvad er der under hjelmen?

/f christensen
E46 320d Touring '02

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 17-04-05 15:16

> [...]
fra
> at du skiftede dem fordi du hellere ville have de indfarvede (6 cyl.) i

Korrekt, den er en del pænere med indfarvede håndtag/gitter i motorhjælm og
bagklapsliste.

> Hvor har du fået dem fra og er de originale?

Jeg har selv lakeret de originale dele, så man kan sige de er 50% originale
:)

> Uanset er det en fin bimmer du har. Hvad er der under hjelmen?

Det er kun en 318'er. Jeg gik fra E36 320 til E46 318 da jeg kører ca 160km
dagligt, det giver en bedre bensinøkonomi, og jeg havde ikke lyst til en
diesel.

Mvh
Jacob

Fra : Olesen

Dato : 17-04-05 16:20

"Jacob Rungwald" <jacob*mammut*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Det er kun en 318'er.

SKAL en BMW ikke være 6-cylindret, før
det er en ægte bimmer ? *S*

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 17-04-05 17:02

"Olesen" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> "Jacob Rungwald" <jacob*mammut*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> SKAL en BMW ikke være 6-cylindret, før
> det er en ægte bimmer ? *S*

Jo, det mener jeg også, men jeg var parat på et kompromis da jeg havde
prøvet den. Jeg kører ca 20% længere på literen i denne her end den gamle
E36 320'er

Jeg prøvede andre biler også, men ingen af dem gav mig den glæde som
E46'eren gjorde :) Så jeg gik på kompromis med ligepræcis de sidste 2
cylindre:)

Det kan tænkes det kommer på et tidspunkt.

Mvh
Jacob