Så er den gal med Opel-importøren igen...
Fra : C. Caspersen

Dato : 17-04-05 10:06

Fra Aarhus Stifttidende:

http://www.aarhusstiftstidende.dk/koergodt/artikel:aid=210043

Citat Opel: - Vi kan - trods udstrakt kulance - ikke dække en skavank på en
12 år gammel bil med en fejl, som skulle være opdaget ved kontrol eller syn
for mange år siden, hedder det.

De udtaler selv, at der er ca. en ½ værkstedstime i reparationen. Det er da
håbløst med sådan en importør....Nu var Opel ellers lige ved at være alle
deres kvalitetsproblemer kvit (i min bevidsthed) og så vil de hellere have
dårlig omtale end at betale de 250 kr. for reparationen.

Kan man være tjent med at købe Opel ?

/Caspersen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-04-05 10:28

"C. Caspersen" skriver:

> Kan man være tjent med at købe Opel ?

Ud fra nævnte artikkel: Ja

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 10:54

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en
> 12 år gammel bil med en fejl, som skulle være opdaget ved kontrol eller

På den anden side......
Hvor stort er problemet når det først bliver opdaget efter 12 år.

TOTAL_GRINER.VOB

--
Tom

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 17-04-05 11:49

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> På den anden side......
> Hvor stort er problemet når det først bliver opdaget efter 12 år.

Ja jeg måtte også lige kigge efter om der stod den 1st april ;)

Har sgu aldrig hørt om at tågebaglyset skulle slukke når man tænder det
lange lys... hvad skulle det smarte ved det være? Sansyneligheden for at der
ligger nogen bag dig når du har langt lys på, er da ret lille?

Hvis jeg var hende, havde jeg sgu bare kørt den til syn et andet sted igen,
der er 99% chance for at de aldrig ville opdage det.

> TOTAL_GRINER.VOB

Det må man sige :)

Jeg må hellere lige ud og kontrolere mine Opel'er, den ene er jo kun 11år så
måske kan jeg stadig nå det hihi.

/Morten

Fra : Lars

Dato : 17-04-05 12:06

> [...]
> lange lys... hvad skulle det smarte ved det være? Sansyneligheden for at
> der ligger nogen bag dig når du har langt lys på, er da ret lille?

Jo den er god nok. Kan tydeligt huske da en kammerat og jeg, en nat, havde
indhentet en forankørende, som kørte med fjernlyset tændt. Før vi kan
overhale kommer der en modkørende den forankørende blænder ned og bremser!
Min kammerat, som er for tæt på, hamrer bremsepedalen i bund, men den
forankørende sænker ikke farten. Da den modkørende er forbi, blænder han op
og lyset slukker. Det var dengang at der var tågebaglys i begge sider. Noget
af en forskrækkelse vi fik.

På mine forældres Volvo 240 fra '79 fungerede det på samme måde.

Lars

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-04-05 12:40

Sun, 17 Apr 2005 13:05:37 +0200, skrev "Lars"
<lhb<sletdette>@post.tele.dk>, på 21 linier, i
<42624302$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

> [...]
>af en forskrækkelse vi fik.
>
>På mine forældres Volvo 240 fra '79 fungerede det på samme måde.

Det virkede også således på min Første Vectra A fra 93.
Det er jo kun en lille ledning man skal flytte i lyskontakten. og er
da ikke det sværeste.

Jeg har også prøvet og hukke bremserne i pga det samme.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian

Dato : 17-04-05 11:22

Hejsa!

C. Caspersen skrev:

> [...]
> være alle deres kvalitetsproblemer kvit (i min bevidsthed) og så vil
> de hellere have dårlig omtale end at betale de 250 kr. for

Min far havde samme "fejl" på hans Astra fra '94.
Det blev også først opdaget ved sidste syn i 2004. Da hans egen mekaniker
ikke
er så meget for at rode med det elektriske, kørte han til Opel.
De fiksede uden vrøvl og regning det lille problem.
Mon damen overhovedet har spurgt en mekaniker eller to, inden hun
farer i blækhuset ?!

> Kan man være tjent med at købe Opel ?

Sagtens - resten af bilbranchen er sikkert også glad for, at Opel ikke
laver sådan en "fejl" pr. kulance, på en 12-13 år gammel bil.

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-05 12:06

C. Caspersen wrote:
> [...]
> være alle deres kvalitetsproblemer kvit (i min bevidsthed) og så vil
> de hellere have dårlig omtale end at betale de 250 kr. for

Jeg fatter ikke, at Opel ikke bare ændrede det tågebaglys, så det virker som
det skulle have gjort da de leverede bilen.
Det er Opel der har lavet en fejl og det er dem der bør rette den.

> Kan man være tjent med at købe Opel ?

Nej, men det er ikke på grund af denne historie

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 17-04-05 12:26

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Jeg fatter ikke, at Opel ikke bare ændrede det tågebaglys, så det virker
> som det skulle have gjort da de leverede bilen.
> Det er Opel der har lavet en fejl og det er dem der bør rette den.

Måske fordi de godt ved at de ikke har lavet det på flere hundrede/tusinde
biler?
Det kunne hurtigt blive uoverskueligt hvis alle hendvendte sig, for sådan en
latterlig baketel.

> Nej, men det er ikke på grund af denne historie

Hvorfor så? Bilen eller værkstederne?

/Morten
Der hvis nogen skulle være i tvivl er meget glad for sine Opeler ;)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-04-05 15:30

"Morten Vinding Svendsen" <mvn@fjernes.mikro.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne hurtigt blive uoverskueligt hvis alle hendvendte sig, for sådan
> en latterlig baketel.

Jeg ved nu ikke hvar latterlig den er!!!. Tåbelyset blænder ad H.... til,
men det værste er dog at det ligner bremselys.

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 17-04-05 23:38

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Jeg ved nu ikke hvar latterlig den er!!!. Tåbelyset blænder ad H.... til,
> men det værste er dog at det ligner bremselys.

Øhh og?

Problemet er jo at det SLUKKER! Så kan det næppe blænde...

/Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-05 17:21

Morten Vinding Svendsen wrote:

> Måske fordi de godt ved at de ikke har lavet det på flere
> hundrede/tusinde biler?
> Det kunne hurtigt blive uoverskueligt hvis alle hendvendte sig, for
> sådan en latterlig baketel.

OK, det kan jeg godt se logikken i, det i orden at løbe fra sit ansvar hvis
det koster mange penge ?

> Hvorfor så? Bilen eller værkstederne?

Det er nok bare mig

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 17-04-05 23:41

> OK, det kan jeg godt se logikken i, det i orden at løbe fra sit ansvar
> hvis det koster mange penge ?

Sagde jeg ikke, men det er trods alt 12 år siden...
Jeg tror snildt du kan finde biler med værre fejl, man heller ikke vil fikse
12 år efter.

> Det er nok bare mig

Ja det tror jeg vist også :)
(Hvad kører du egentlig selv? Og sig ikke Ford!)

/Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-04-05 15:35

Morten Vinding Svendsen wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Sagde jeg ikke, men det er trods alt 12 år siden...

Uanset om det er 2 eller 12 år siden, så er det stadig Opel, som har leveret
en bil, som ikke lever op til lovens krav.
Dette synes jeg ikke man kan klandre køberen for på nogen som helst måde.
Hvis Opel oven i købet (som du er inde på) måske har gjort det på mange af
deres solgte biler, så er der jo nærmest tale om svindel, da de jo 100%
sikkert har været bekendt med problemet og at bilen ikke levede op til den
danske typegodkendelse/lov på leveringstidspunktet.
Derfor synes jeg det ville have været smart af Opel, hvis de havde udbedret
skaden og dermed holdt sagen væk fra medierne.
De har jo problemer nok i den henseende i øjeblikket, med deres
"tandrems-sag".

> Jeg tror snildt du kan finde biler med værre fejl, man heller ikke
> vil fikse 12 år efter.

Uden tvivl, spørgsmålet er så bare om fejlene er opstået efterfølgende eller
om importøren bevist har undladt at udbedre dem fra start af.

> Ja det tror jeg vist også :)
> (Hvad kører du egentlig selv? Og sig ikke Ford!)

Jo jeg kører skam Ford og er ganske godt tilfreds med det, jeg har også haft
Opel førhen.
Der er mange faktorer, som spiller ind når jeg skal vælge bil og der passer
Opel sjældent ind

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 18-04-05 16:17

> Uanset om det er 2 eller 12 år siden, så er det stadig Opel, som har
leveret
> en bil, som ikke lever op til lovens krav.

Tja...

> [...]
> deres solgte biler, så er der jo nærmest tale om svindel, da de jo 100%

Så så ro på, det er trods alt noget af en bagatel siden det ikke er blevet
opdaget før.

> De har jo problemer nok i den henseende i øjeblikket, med deres
> "tandrems-sag".

Er det ikke løst efterhånden?

> Uden tvivl, spørgsmålet er så bare om fejlene er opstået efterfølgende
eller
> om importøren bevist har undladt at udbedre dem fra start af.

Nu tror jeg altså heller ikke man bevist har udeladt det, måske var man ikke
klar over det?

> [...]
haft
> Opel førhen.
> Der er mange faktorer, som spiller ind når jeg skal vælge bil og der

Jeg har det så sjovt nok omvendt, bla. hader jeg de to håndtag til at åbne
bensindæksel og bagklap inde fra, det har man sgu da ikke brug for, og er da
bare en dårlig undskyldning for at sparre to centrallåsmotore.

Hvorfor er der ikke pulsstyring (one touch up/down) på alle elruderne?
Hvorfor skulle man i så mange år op i noget nær topmodellen for at få
el-spejle (langt vigtigere end el-ruder IMHO)?
Hvorfor var Ford så lang tid om at få 6 ciffre på kilometertælleren, og
hvorfor var de nogen af de sidste med digitale tællere?

Jeg vil ikke starte en krig, men heldigvis er der ca. lige så meget forskel
på mærker som på mennesker ;)

/Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-04-05 16:33

Morten Vinding Svendsen wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
> meddelelse news:EzP8e.516$F26.257@news.get2net.dk...

> Tja...

Og derfor bør de rette fejlen, uden omkostninger for kunden.

> Så så ro på, det er trods alt noget af en bagatel siden det ikke er
> blevet opdaget før.

Det er jo ikke en bagatel, når bilen ikke kan synes uden at fejlen rettes.
Selvom fejlen ikke er blevet opdaget før, så har den jo stadig været der
hele tiden.
Eller sagt på en anden måde, det er OK at begå fejl så længe man ikke bliver
opdaget ?

> Er det ikke løst efterhånden?

Sidst jeg hørte noget om sagen, var vist i efteråret, hvor FDM ville rejse
en sag mod Opel.

> Nu tror jeg altså heller ikke man bevist har udeladt det, måske var
> man ikke klar over det?

Hvis det er tilfældet, så er det da heller ikke for smart, at udstille sin
egen uvidenhed på den måde, i stedet for bare at rette den fejl man nu
engang har begået.
Og herregud, hvis det kun drejer sig om en halv times arbejde, så burde de
sq da have ordnet sagen uden problemer for kunden, alt andet er da for langt
ude når nu det er dem selv der har begået fejlen.

> Jeg vil ikke starte en krig,

Samme her.

> men heldigvis er der ca. lige så meget
> forskel på mærker som på mennesker ;)

Jeps
Eller så verden sq kedelig ud

Fra : Brian

Dato : 18-04-05 18:16

Hejsa!

Per Beer Hansen skrev:

> Og herregud, hvis det kun drejer sig om en halv times arbejde, så
> burde de sq da have ordnet sagen uden problemer for kunden, alt andet
> er da for langt ude når nu det er dem selv der har begået fejlen.

Som skrevet andetsteds er min erfaring at Opel *værkstederne* retter
fejlen uden problemer.

Jeg tror mere den artikel bunder i et emsigt kvindemenneske, og en
journalist med for meget tid til overs.

/Brian

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 18-04-05 22:28

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Som skrevet andetsteds er min erfaring at Opel *værkstederne* retter
> fejlen uden problemer.

Rart at høre

> Jeg tror mere den artikel bunder i et emsigt kvindemenneske, og en
> journalist med for meget tid til overs.

Ja vi kender vist alle sammen den type menesker der er lynhurtige i
blækhuset ;)
Og jounalisterne æder det rådt.

/Morten

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 18-04-05 22:27

> Og derfor bør de rette fejlen, uden omkostninger for kunden.

Ja *burde*, men som sagt er jeg ikke sikker på at jeg ville have gjort
det...

> Det er jo ikke en bagatel, når bilen ikke kan synes uden at fejlen rettes.
> Selvom fejlen ikke er blevet opdaget før, så har den jo stadig været der
> hele tiden.

Helt sikkert, men syn går da også i lidt små sko hvis de brokker sig over
det på en 12år gammel bil

> Eller sagt på en anden måde, det er OK at begå fejl så længe man ikke
> bliver opdaget ?

Ja sådan har reglerne da altid være har de ikke? ;)

> Sidst jeg hørte noget om sagen, var vist i efteråret, hvor FDM ville rejse
> en sag mod Opel.

Ja det er vist også det sidste jeg har hørt, men siden der ikke er blevet
"storm" mon så ikke man trodsalt er nået til enighed?

> [...]
> sq da have ordnet sagen uden problemer for kunden, alt andet er da for
> langt ude når nu det er dem selv der har begået fejlen.

Det er også derfor jeg siger at det nok ikke kun er den ene bil, ellers
havde de vel bare gjort det?

> Jeps
> Eller så verden sq kedelig ud

Ja og der ville ikke være nogen til at hade de biler jeg elsker, så jeg kan
få dem billigt brugt ;)

/Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-04-05 06:56

> Ja *burde*, men som sagt er jeg ikke sikker på at jeg ville have gjort
> det...

Hvis det havde været mig, så var bilen lavet uden nogle problemer.

> Helt sikkert, men syn går da også i lidt små sko hvis de brokker sig
> over det på en 12år gammel bil

Næh, de følger jo bare reglerne, de bøjer dem jo netop ikke.

> Ja sådan har reglerne da altid være har de ikke? ;)

He he, jo måske har du ret

> Ja det er vist også det sidste jeg har hørt, men siden der ikke er
> blevet "storm" mon så ikke man trodsalt er nået til enighed?

Eller også har sagen bare ikke været for endnu ?

> Det er også derfor jeg siger at det nok ikke kun er den ene bil,
> ellers havde de vel bare gjort det?

Hvis det drejer sig om mange biler, så må de jo lave en indkaldelse og få
rettet fejlen, uanset om bilerne er 10 - 12 år gamle efterhånden, så er det
stadig Opel der har "gjort i nælderne" dengang, hvor de leverede bilerne. Så
må de sq også stå ved at de har begået en fejl og sørge for at rette den på
den pæneste måde (dvs uden omkostninger for ejerne).
Dette er ikke noget jeg skriver bare fordi det er Opel, det drejer sig om,
den samme mening ville jeg have uanset hvilket bilmærke det drejede sig om.

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 19-04-05 08:00

> Hvis det havde været mig, så var bilen lavet uden nogle problemer.

Også selv om det ikke var dig der var chef den gang? (jeg ved ikke om manden
er blevet skiftet ud, men der er da en vis sansynelighed for det på 12år).

> Næh, de følger jo bare reglerne, de bøjer dem jo netop ikke.

Nej men jeg er sikker på at der er langt mere graverende fejl på mange 12år
gamle biler, de slet ikke finder...
Det er ikke nogen kritik af bilsyn, jeg mener blot at det måske er en af de
ting det er lidt spild af tid at tjekke.

> Eller også har sagen bare ikke været for endnu ?

Det er selvfølgelig også en mulighed, retssystemet virker jo ikke så hurtigt
her i landet.

> [...]

> må de sq også stå ved at de har begået en fejl og sørge for at rette den

> den pæneste måde (dvs uden omkostninger for ejerne).

Hvad nu vis det var en fejl der gjorde at bilen fik et svigt efter 12år?
Skulle de så også indkalde dem?

> Dette er ikke noget jeg skriver bare fordi det er Opel, det drejer sig om,
> den samme mening ville jeg have uanset hvilket bilmærke det drejede sig
om.

Åhh lad nu være, du har jo fortalt hvad du mener om Opel ;)

/Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-04-05 17:14

Morten Vinding Svendsen wrote:

> Også selv om det ikke var dig der var chef den gang? (jeg ved ikke om
> manden er blevet skiftet ud, men der er da en vis sansynelighed for
> det på 12år).

Ja, det skal vel ikke komme kunden til last, at firmaet har fået nyt
overhovede ?
Hvis de havde lavet det stykke arbejde, som de skulle, fra starten af, så
var dette problem jo aldrig opstået.

> Nej men jeg er sikker på at der er langt mere graverende fejl på
> mange 12år gamle biler, de slet ikke finder...

Det er muligt, men det er jo denne sag uvedkommende.

> Det er ikke nogen kritik af bilsyn, jeg mener blot at det måske er en
> af de ting det er lidt spild af tid at tjekke.

De sørger jo for at bilerne opfylder de krav, som der stilles til dem gennem
lovgivningen. Om de så er fjollede eller ej, det er jo en helt anden snak.

> Det er selvfølgelig også en mulighed, retssystemet virker jo ikke så
> hurtigt her i landet.

Nej det ville være synd at sige.

> Hvad nu vis det var en fejl der gjorde at bilen fik et svigt efter
> 12år? Skulle de så også indkalde dem?

Det afhænger af, om det er importøren som har "glemt" noget ved leveringen,
eller om det er en fejl, som er opstået/fundet senere hen.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-04-05 08:12

> Jeg fatter ikke, at Opel ikke bare ændrede det tågebaglys, så det virker
> som det skulle have gjort da de leverede bilen.
> Det er Opel der har lavet en fejl og det er dem der bør rette den.

Hvor meget har Opel sparet i tidernes morgen, ved IKKE at lave arbejdet
ordentligt?

Det kunne jo være interessant at høre en vurdering der.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-04-05 13:04

Tue, 19 Apr 2005 09:11:42 +0200, skrev Uffe Bærentsen, på 35 linier, i
<4264af31$0$255$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

> [...]
>ordentligt?
>
>Det kunne jo være interessant at høre en vurdering der.
2 min pr. bil.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 17-04-05 14:05

> [...]
> deres kvalitetsproblemer kvit (i min bevidsthed) og så vil de hellere have
> dårlig omtale end at betale de 250 kr. for reparationen.

Det havde været en stor fordel om det skide tågelys aldrig virkede. Så var
man da fri for at blive blændet af de ånds-amøber der glemmer at slukke det
igen!!
Hilsen Matthias

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 17-04-05 23:42

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote in message

> [...]
> man da fri for at blive blændet af de ånds-amøber der glemmer at slukke

Ja se det ville være en sikkerheds forbedring der rykkede ;)

Tror det er under en håndfuld dage om året hvor tågen virkelig er så tæt at
man behøver det, og aldrig i tæt trafik!

/Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-04-05 18:21

C. Caspersen wrote:
> Kan man være tjent med at købe Opel ?

Ja, jeg kan overhovedet ikke se problemet i, at Opel ikke vil rette
fejlen...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr, dæk, fælge samt alarmer o. lign

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 17-04-05 23:44

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Ja, jeg kan overhovedet ikke se problemet i, at Opel ikke vil rette
> fejlen...

Jeg syntes nu også det er lidt dårligt, men omvendt kan jeg sgu også godt
forstå Opel importøren... (vi snakker virkelig bageteller her)

/Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-04-05 08:16

Morten Vinding Svendsen wrote:
> Jeg syntes nu også det er lidt dårligt, men omvendt kan jeg sgu også
> godt forstå Opel importøren... (vi snakker virkelig bageteller her)

Bagateller ja, og efter 12 år...

Hvis jeg var importør, ville jeg sgu også være pisse ligeglad...

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-04-05 12:43

Mon, 18 Apr 2005 09:15:57 +0200, skrev "Morten Fruergaard" <mit
fornavn @ mit efternavn . com>, på 15 linier, i
<42635dd1$0$79463$14726298@news.sunsite.dk>, :

>Bagateller ja, og efter 12 år...
>
>Hvis jeg var importør, ville jeg sgu også være pisse ligeglad...

Ja selv om det er meget let og lave.
Man kan jo næsten sige hvis man har sin bil til fast service tror jeg
nu ikke det kunne være særligt besværligt for dem og lave dette.
(Som en service UB)
Det tog mig selv 5 min.
Og jeg skulle da først finde den rigtige ledning

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : C. Caspersen

Dato : 18-04-05 21:14

> Jeg syntes nu også det er lidt dårligt, men omvendt kan jeg sgu også godt
> forstå Opel importøren... (vi snakker virkelig bageteller her)

Ja bagatel, men ikke destomindre nok til at bilen ikke kan synes.

/Caspersen

Fra : Per O.

Dato : 18-04-05 13:02

> [...]
> deres kvalitetsproblemer kvit (i min bevidsthed) og så vil de hellere have
> dårlig omtale end at betale de 250 kr. for reparationen.

Jeg vil vende sprøgsmålet om. Er der noget som helst som kan gøre at man
vælger at købe en ny Opel i dag? Importøren lader til at være kundefjendsk i
overvældende grad. Her handler det jo ikke om at bilen er 12 år, men om at
bilen aldrig har været lovlig. Jeg synes svaret fra Opel ligner den
sædvanlige gang ævl man er vandt til at høre derfra. Men jeg er jo heller
ikke potentiel Opel kunde, og bliver det heller aldrig.

Per O.

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 18-04-05 22:32

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message

> [...]
> sædvanlige gang ævl man er vandt til at høre derfra. Men jeg er jo heller
> ikke potentiel Opel kunde, og bliver det heller aldrig.

Prøv at spørg mine forældre, de køber Opel ikke "fordi det er sådan en god
bil", næhh "fordi det er sådan et godt værksted", folks oplevelser er vist
meget forskellige.

Personligt køber jeg kun brugt, og der er Opel et rigtigt godt køb fordi den
IMHO er langt bedre end sit rygte og dermed billig :)

/Morten

Fra : Tommy Hansen

Dato : 18-04-05 21:09

Hvor banalt det end måte være rent økonomisk, så ligner det endnu en gang et
selvmål af importøren.

th

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 18-04-05 22:34

"Tommy Hansen" <3jjt-hansen@nypost.dk(fjern 3jj)> wrote in message
> Hvor banalt det end måte være rent økonomisk, så ligner det endnu en gang
> et selvmål af importøren.
>
> th

Som sagt kan det være mange biler det drejer sig om, og indtil videre er det
svjv kun Århus Stiftidende der har trykt noget om det.

Jeg har set mange andre importøre være genstridige (og med langt mere vitale
ting), indtil der kom pressedækning nok.

/Morten

Fra : C. Caspersen

Dato : 19-04-05 18:26

"Tommy Hansen" <3jjt-hansen@nypost.dk(fjern 3jj)> skrev i en meddelelse
> Hvor banalt det end måte være rent økonomisk, så ligner det endnu en gang
et
> selvmål af importøren.

Netop.

/Caspersen