Sæde-modeller?
Fra : Per Olsen

Dato : 15-04-05 18:07

Hej.
Jeg har den sidste tid undret mig lidt over,
om der kan fåes en eller anden speciel
sæde-model, til de forskellige bilmodeller
som specielt unge mænd ynder at køre rundt i.
Det der ser ud til at gøre sædet anderledes,
er at det ser ud som om at der er ekstra meget
sidestøtte i venstre side af ryglænet.
Man kan se det ved at føren sidder med skuldre
og hovede et stykke til højre for nakkestøtten,
næsten med hovedet helt inde i midten af bilen.
Det kan selvfølgelig også have andre årsager
at kørestillingen er så unormal.
F.eks. at man har kortet gearstangen meget ned,
og gerne holder højre hånd derpå hele tiden.
For jeg håber da ikke at der findes så mange
yngre mænd med rygskader.

Håber der er nogen der har en god forklaring

Pe®=s1

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-04-05 18:55

> Man kan se det ved, at føren sidder med skuldre
> og hovede et stykke til højre for nakkestøtten,
> næsten med hovedet helt inde i midten af bilen.

*ROFLMAO*

Ofte ledsaget af dunkemusik - samt mudder på stænk-klapperne (Brian) - eller
lugten af pizza (Mujaffa).

)

De kører også med ryglænet urimeligt langt bagud. De har slet ikke forstået,
at man gør sådan en Formel 1 på grund af bilens konstruktion (aerodynamik),
og at man skal pænt frem til rattet, hvis man vil "være dygtig til at køre
stærkt" i en standardvogn. Kun derved kan man dreje rattet fornødent rundt
med begge hænder.

Det kunne man ellers godt komme ud for at skulle med den kørsel, der
præsteres af ovenfor beskrevne segment i hhv Århus C og Kbh.

/Jan W Nielsen