Citroen C5 & anhængertræk/stik
Fra : Dirk

Dato : 15-04-05 15:54

Har for nyligt købt, en Citroen C5, men monteret anhængertræk, og dermed
selvfølgeligt også elstik, det er elstikket dette drejer sig om, da
den permanente 12 volt, man bruger til bla. Interiørlys i campingvogn,
tilsyneladende ikke er monteret.........
jeg har efterfølgende, haft en del skilt ad, men kan ikke se der skulle
mangle noget, da det for mig at se er monteret, med
kabelsæt til venstre blinklys.Jeg har dog ikke haft elstikket skilt ad, da
jeg har erfaringer for at skruerne knækker, når stikket har siddet der et
par år.
Er der nogen der kender til om der kan tages en fast 2 volt ud nogle steder
i bagagerummet (Hatchback) eller om man er ude i at skulle, trække
en 12 volt hele vejen igennem vognen ????????
Håber der en nemmere løsning end dette !!!
Håber en kan hjælpe

Dirk

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 15-04-05 19:10

"Dirk" <dlo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en 12 volt hele vejen igennem vognen ????????
> Håber der en nemmere løsning end dette !!!

Har C5'eren ikke et cigarstik med fast power i gabagerummet??
Troede eftehånden de Citroner havde alt muligt