Begejstringen vil ingen ende tage!!
Fra : phk

Dato : 15-04-05 11:58

http://www.maxproducts-skandinavia.dk/

Spar jeg ved ikke hvor meget i brændstof :)

http://www.fotostop.dk/

Få blanke nummerplade når du bliver blitzet :)

--
Per, Esbjerg

Fra : NumZie

Dato : 15-04-05 12:46

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> http://www.maxproducts-skandinavia.dk/
>
> Spar jeg ved ikke hvor meget i brændstof :)
>
> http://www.fotostop.dk/
>
> Få blanke nummerplade når du bliver blitzet :)

Jeg hører gerne fra nogen i gruppen, der får testet dette. Jeg har som
sædvanlig svært ved at tro på det, før jeg har set det fungere :)

/Kenneth

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-04-05 12:58

"NumZie" <nyhedsgruppe@NUMSEHVALkennethbon.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg hører gerne fra nogen i gruppen, der får testet dette. Jeg har som
> sædvanlig svært ved at tro på det, før jeg har set det fungere :)
>
> /Kenneth

Det er da bare at prøve

Umiddelbart ligner det produkter der burde sælges på "TV-Shop"

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Rander

Dato : 15-04-05 13:54

Fri, 15 Apr 2005 13:46:01 +0200 brugte NumZie 17 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>Jeg hører gerne fra nogen i gruppen, der får testet dette. Jeg har som
>sædvanlig svært ved at tro på det, før jeg har set det fungere :)

Fotostop blev på et tidspunkt testet i Pengemagasinet, mener jeg det var.
Den eneste konklusion de kunne drage var at det rent faktisk ikke gjorde
pladen ulæselig på billederne - tværtimod var den NEMMERE at aflæse på
billeder der var taget i skumringen...

http://rander.dk (temporarily down!)

Det er Gud, der ejer solen. Han slår den fra om
natten for at spare på strømmen. (Nicole, 5 år)

Fra : fotostop

Dato : 21-04-05 16:26

Rander <ldNOSPAM@rander.dk> wrote in message news:<d3odgv$77o$1@debbie.rander.dk>...
> [...]
> Den eneste konklusion de kunne drage var at det rent faktisk ikke gjorde
> pladen ulæselig på billederne - tværtimod var den NEMMERE at aflæse på

Hej det er mig der sælger dette produkt og jeg kan helt sikkert sige
at det ikke har været i Pengemagasinet. Derimod har det været på m´s
hjemmeside :)
http://m.jubii.dk/ShowArticle.aspx?jcs=685bb57c4dc94b47ad6549f29e80cff0&primarygroup=Site.Livsstil.M.Nyheder

Jeg ville ønske der var nogen her inde der ville teste mit produkt så
jeg kunne speede salget :)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-04-05 19:05

"fotostop" <thomas.reberholt@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville ønske der var nogen her inde der ville teste mit produkt så
> jeg kunne speede salget :)

Jeg stiller mig gerne, kvit&frit, til rådighed som testobjekt ;).

Fra : John Sahl

Dato : 21-04-05 19:15

fotostop wrote:
> Jeg ville ønske der var nogen her inde der ville teste mit produkt så
> jeg kunne speede salget :)

Jeg har jo allerede i et andet forum tilbudt at få det testet for dig.
Men du meldte aldrig tilbage.

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Kim Johansen

Dato : 21-04-05 21:59

Hej

Jeg melder mig også gerne.

Mvh
Kim Johansen
www.DigiCar.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-04-05 22:36

fotostop skriver:

> Jeg ville ønske der var nogen her inde der ville teste mit produkt så
> jeg kunne speede salget :)

Intet problem, send mig et kit, lad mig montere det på bilen og bliver
jeg taget, betaler du regningen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-04-05 08:38

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> fotostop skriver:

> Intet problem, send mig et kit, lad mig montere det på bilen og bliver
> jeg taget, betaler du regningen.

Den kan jeg også holde mig til...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-04-05 12:53

Fri, 15 Apr 2005 12:57:48 +0200, skrev phk, på 13 linier, i
<425f9e2c$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>http://www.maxproducts-skandinavia.dk/
>
>Spar jeg ved ikke hvor meget i brændstof :)

Og bliv MAX snydt.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Henrik B.

Dato : 15-04-05 13:36

> http://www.maxproducts-skandinavia.dk/
>
> Spar jeg ved ikke hvor meget i brændstof :)

*LOL* Hvad er det egentlig denne idiot siger??:
"Forum

Emne: Super FuelMAX

Indlægget er skrevet af Frank Nielsen den 30.03.2005 kl.
17:49:08

Rent magi
Tak for jeres hurtige fremsendelse af Super FuelMAX, og
den var enklet at montere som der blev fortalt. Og nu har jeg rundet 2100 km
siden jeg fik den påsat, og i dag fik jeg så min pbs opgørelse over mit
forbrug, jeg har brugt lige så megt som sidste mdr. ja enda 20 liter mere
har jeg købt - men regningen var 499,83 mindre end sidst - så jeg har tjent
en superfuelmax hjem allerede nu - jeg anbefaler den til alle. PS kører selv
i en opel Vectra 2.0 benzin

Han må godt være mindrebemidlet med dét regnestykke.

Oliebrændere er til opvarmning!

begin 666 b.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````!``$```("3 $`.P``
`
end

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-05 15:10

"Henrik B." skriver:

> Han må godt være mindrebemidlet med dét regnestykke.

Det er da stor humor. Han har bugt mere benzin, men købt det
billigere....

Fra : lars

Dato : 15-04-05 14:40

phk wrote:
> http://www.maxproducts-skandinavia.dk/
>
> Spar jeg ved ikke hvor meget i brændstof :)
>
> http://www.fotostop.dk/
>
> Få blanke nummerplade når du bliver blitzet :)

Tja, jeg kan da godt bidrage et relevant link vedr. FuelMax:)

http://www.ftc.gov/opa/2001/11/gadget.htm

Mvh Lars

Fra : Riverwind

Dato : 15-04-05 14:44

> Få blanke nummerplade når du bliver blitzet :)

Biltzet
http://www.fotostop.dk/product.asp?product=1

/Riverwind

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-04-05 14:58

Riverwind wrote:
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Biltzet
> http://www.fotostop.dk/product.asp?product=1

Apropos fartfælder
http://www.snopes.com/autos/law/handcuff.asp

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-04-05 15:10

> http://www.maxproducts-skandinavia.dk/
>
> Spar jeg ved ikke hvor meget i brændstof :)

Har lige sakset hvordan HeatMax virker: (så må de sagsøge mig...)

Sådan virker HeatMAX®
HeatMAX® er en magnetisk frekvenresonator. De patenterede neodymsuperledere
genererer nøjagtig den resonansfrekvens som, når apparatet er installeret på
brændstoftilførslen, vil splitte brændstoffets hydrokarbon-kæder. Ingen
andre magneter, uanset styrke, kan skabe det nødvendige fluxforløb og stadig
være lille nok til at kunne bruges i praktisk taget alle installationer. Når
brændstofmolekyler udsættes for resonansen fra HeatMAX® bliver forbrændingen
renere og mere effektiv.

Jow, jow.... Som vi siger herovre vestpå!

Kent Glerup

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-04-05 09:20

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

Når
> brændstofmolekyler udsættes for resonansen fra HeatMAX® bliver

Ha ha, LOL

--
mvh / regards

Christian

Fra : Kent Glerup

Dato : 18-04-05 20:08

> "Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

Der er sgu' en fremmedordbog der har fået diare der...
Utroligt hvad nogle folk falder for.

Fra : Peter Juul

Dato : 21-04-05 19:56

"Kent Glerup" skrev >
> [...]
> forbrændingen
> renere og mere effektiv.
>
> Jow, jow.... Som vi siger herovre vestpå!

Hvis jeg nu køber to, og monterer dem, behøver jeg vel dårligt at tanke
nogensinde mere....... Måske _laver_ potten endda benzin til aftapning.....

VenHils
Peter

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-04-05 19:19

> http://www.fotostop.dk/
>
> Få blanke nummerplade når du bliver blitzet :)

Svjh så var det Jan W der testede produktet.
Det eneste der skete var, at han fik en nummerplade med gulligt skær.
Så han kører vist rundt i en noget speciel Vectra:
1 hvid plade og 1 gul plade, på en personbil

Men det kan han garanteret selv fortælle mere om.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC