Ny Passat Variant?
Fra : Nielsen

Dato : 15-04-05 11:10

Hej NG

Ved i hvornår den nye Passat Variat kommer på det danske marked?

Vh\

Fra : Claus Petersen

Dato : 15-04-05 21:25

> Ved i hvornår den nye Passat Variat kommer på det danske marked?

Vides ikke med sikkerhed, men de danske forhandlere har prøvekørt dem i
spanien for et par uger siden. Det formodes at den dukker op til efteråret.

--
Claus
Nu med ny Golf TDI

Fra : Peter Juul

Dato : 17-04-05 08:44

"Nielsen" skrev

> Hej NG
>
> Ved i hvornår den nye Passat Variat kommer på det danske marked?

Min vogmand planer om at ville bestille en, og har fået at vide at han kan
lægge ordre ind omkring juni måned, med levering i september eller oktober.

VenHils
Peter