Hvor køber I ATF?
Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-04-05 09:44

Jeg skal bruge 3L ATF (automatgearsolie), hvor kan man købe det uden at det bliver for
omstændigt? (læs: besværligt og 100kr/L)

Mvh
Roberto

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 15-04-05 12:31

On Fri, 15 Apr 2005 10:44:05 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.com>
wrote:

>Jeg skal bruge 3L ATF (automatgearsolie), hvor kan man købe det uden at det bliver for
>omstændigt? (læs: besværligt og 100kr/L)

Jeg køber det hos www.mrl.dk der er en del af Meca. Jeg kan ikke huske
hvad det koster men det kan jeg da finde ud af.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-04-05 07:13

Morten From Søndergaard wrote:

> Jeg køber det hos www.mrl.dk der er en del af Meca. Jeg kan ikke huske
> hvad det koster men det kan jeg da finde ud af.

Ingen alarm, desuden bor jeg på øen.

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-05 16:20

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skal bruge 3L ATF (automatgearsolie), hvor kan man købe det uden at
> det bliver for omstændigt? (læs: besværligt og 100kr/L)

Den Sierra med tomatkasse som vi havde brugte ca. 1L tomatolie pr. 2000 Km
nogle gange lidt mere. Vi købte altid tomatolie ved Shell på
tankstationerne.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-04-05 07:14

Tom wrote:
> [...]
>

> Den Sierra med tomatkasse som vi havde brugte ca. 1L tomatolie pr. 2000 Km
> nogle gange lidt mere. Vi købte altid tomatolie ved Shell på

Okay, så kan det ikke være så dyrt igen.

Mvh
Roberto

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 15-04-05 21:59

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> wrote in message

> Jeg skal bruge 3L ATF (automatgearsolie), hvor kan man købe det uden at
> det bliver for omstændigt? (læs: besværligt og 100kr/L)

Øhh det er jo det samme man bruger til servostyring så det må vel være ret
udbredt?

/Morten

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-04-05 07:14

Morten Vinding Svendsen wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> wrote in message

> Øhh det er jo det samme man bruger til servostyring så det må vel være ret
> udbredt?

Det tænkte jeg ikke lige på, du har sikkert ret.

Mvh
Roberto