Fabia 1,2 3-cyl fartpilot
Fra : phk

Dato : 12-04-05 09:43

Nogen der har erfaring for hvad det koster at montere en fartpilot i en
Skoda Fabia 1,2 3-cylindret?

Er den forberedt for det?

--
Per, Esbjerg

Fra : anders majland

Dato : 12-04-05 10:34

> Nogen der har erfaring for hvad det koster at montere en fartpilot i en
> Skoda Fabia 1,2 3-cylindret?

Til den 12 ventilede så ja - "pinden" kan købes løst for 1057,50 Kr.
(http://www.skoda.dk/) og
prisen hedder 2500,- incl moms og montering.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 1988

Fra : Kim Andersen

Dato : 12-04-05 11:46

1057,50 kr. iflg. www.skoda.dk

Jeg fik en sat min Fabia for 4 år siden, der gave jeg omkring 1200 kr for
det.

/Kim

Fra : anders majland

Dato : 12-04-05 12:39

> Jeg fik en sat min Fabia for 4 år siden, der gave jeg omkring 1200 kr for
> det.

For monteringen - eller incl betjeningsarmen ?

Fra : Kim Andersen

Dato : 12-04-05 14:03

> For monteringen - eller incl betjeningsarmen ?

Det var for det hele. Hmm, har også lige læst at det var ex. montering på
deres hjemme side.
Så jeg har fået den god rabat den gang

/Kim

Fra : Michael

Dato : 12-04-05 21:00

"Kim Andersen" <_dingdong@dingeling> skrev i en meddelelse
> for

> Det var for det hele. Hmm, har også lige læst at det var ex. montering

> deres hjemme side.
> Så jeg har fået den god rabat den gang
>
> /Kim

hmm
nogen som ved om det er samme arm og stik som skal bruges i ibiza 2003 og
frem? eller nogen som lige kan lokkes til at tage et nær billeder af af
skoda fabia armen... da seat lige har sat prisen et ordenlig hak op fra
1070 til over 2300 kr....ex. montering
mvh
Michael s

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk