Gør det selv rust arbejde?
Fra : KH

Dato : 11-04-05 18:04

Jeg har lidt rust på min gamle fiesta. Det er intet alvorligt men kun lidt
på skærm samt dør (efter indbrud). Hvad skal jeg bruge?? En vinkel sliber
med metalskive?? osv.

Klaus Høngaard
Hoengaard@Gmail.FJERN.com

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 11-04-05 18:36

Har du kikket under gummilisterne på de forreste hjørnestolper?
Mange "Ford'er" med nogle år på bagen har et problem her!

Mvh
Henning

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-04-05 10:47

> [...]
> på skærm samt dør (efter indbrud). Hvad skal jeg bruge?? En vinkel sliber

Nej, ikke en vinkelsliber med metalskive, den tager for hårdt fat. Den slags
grej er godt for de prof., men for os "amatører" er det nok bedre at bruge
en vinkelsliber med sandpapirskive eller en kopstålbørste.
Hvis det er små områder kan du overveje sandblæsning, du kan købe en lille
sandblæser for 248,- hos harald nyborg (nr.: 3444), men det kræver at du har
en kompressor.

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005

Fra : KH

Dato : 13-04-05 08:50

Takker for svarende, jeg må ud og købe mig en sandpapirsskive!

Klaus Høngaard
Hoengaard@Gmail.FJERN.com