peugeot 405 2,0i
Fra : Erik Birkholm

Dato : 10-04-05 18:48

jeg fik skiftet varmeapperat og toppakning for godt to år siden.
for ca en måned siden kunne jeg begynde og lugte kølervæske inde i kabinen
når bilen begyndte og blive varm; men den brugte ikke meget vand af den
grund, den duggede vinduet om morgenen meget
idag da den var helt kold fyldte jeg en deciliter vand på og startede
derefter bilen inden for et minut begyndte vandet og stige jeg satte låget
på da det var ved kanten
kan det være en toppakning der er defekt og opbygger tryk i kølesystemet
eller er det bare vandpumpen der laver trykket så hurtigt
på forhånd mange tak hvis der er en der ved noget

hilsen Erik
6x103997@tiscali.dk

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 10-04-05 19:27

få den trykprøvet straks det kan blive dyrt at undlade.