Ny brugtbil
Fra : LD

Dato : 10-04-05 08:08

Hej,

jeg overvejer at købe en mindre brugt bil, primært til den daglige bykørsel.
Har overvejet noget lignenende denne:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=633655&page=3
Er der noget man skal tænke på ved sådan en bil?

Jeg er godt klar over at det nok tager et par sekunder før den kommer op
i omdrejninger

Så burde det vel også være en af de billigere biler at forsikre?

Fra : ct

Dato : 10-04-05 09:27

jeg har en kommentar - jeg hader den model, har selv haft én. Måske var jeg
uheldig, men det er én af de dyreste bekendtskaber jeg har haft (på bilsiden
altså *g*) inkl. biler som Golf TDI og Mondeo.

206' eren derimod har jeg haft 2 af, som opførte sig pænt...

Claus

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-04-05 09:53

I news:4258cec8$0$73765$edfadb0f@dread14.news.tele.dk <LD>
<answer.tothe@group.invalid> skrev:

> Hej,
>
> jeg overvejer at købe en mindre brugt bil, primært til den daglige
> bykørsel.

Som nybagt Fiatejer, vil jeg mene at en som nedenstående er noget nær
den perfekte bybil.
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=620912&page=1

Prøv den, den er meget sjovere end du tror ;)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-04-05 09:57

I news:4258e981$0$667$edfadb0f@dread16.news.tele.dk <Carsten Finn
Rasmussen> <cfr@c.invalid> skrev:

> Prøv den, den er meget sjovere end du tror ;)

Glemte lige: Se evt. tråden som starter her: