Thansen og frontrude.
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 09-04-05 22:53

Hej gruppe

Så fik jeg taget mig sammen til at købe en ny frontrude, tænkte først på at
handle hos NAP. De ville kun handle mod indsættelse af penge på deres konto.
Så blev det Thansen i stedet for, tænk forruden var 1 kr billigere.

Alt går som planlagt, ruden ankommer. Ekspedienten beklager han kunne ikke
skaffe den klare rude jeg havde bestilt, så hurtigt, men havde i stedet
fået en grøntonet med blå stribe i toppen hjem. Jeg ville naturligvis få den
til samme pris. (Fedt!)

Her kommer det så: man hører så tit om hvor dårlig kvaliteten er de steder.
Men min nye forrude kommer altså fra Dansk bilglas.(Stod med et fint
klistermærke på plastikken der var omkring ruden).

mvh
Daniel Pedersen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-04-05 23:12

"Daniel Pedersen" <machoman@NO_SPAM___get2net.dk> skrev

> Så blev det Thansen i stedet for, tænk forruden var 1 kr billigere.

Så spørger jeg lige hvad du måtte give for den?

Så jeg kan værdisætte mit lager

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 09-04-05 23:29

> Så spørger jeg lige hvad du måtte give for den?
>
> Så jeg kan værdisætte mit lager

Jeg gav hele 934kr :)
Nu mangler jeg bare at få fundet nogle Senator forblink og så ser den såmend
fin ud igen ;)

mvh
Daniel Pedersen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-04-05 00:42

"Daniel Pedersen" <machoman@NO_SPAM___get2net.dk> skrev

> Jeg gav hele 934kr :)

Næh dog, jeg er åbenbart formuende på dele*S*

> Nu mangler jeg bare at få fundet nogle Senator forblink og så ser den
såmend
> fin ud igen ;)

Jeg venter stadig på en ophugningstilladelse.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 07:53

> "Daniel Pedersen" <machoman@NO_SPAM___get2net.dk> skrev

> Næh dog, jeg er åbenbart formuende på dele*S*

> såmend
>
> Jeg venter stadig på en ophugningstilladelse.

Giv hende et dankort og sæt hende af ved tøjbutikkerne i en halv dag, så får
du tilladelsen

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 10-04-05 09:22

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Giv hende et dankort og sæt hende af ved tøjbutikkerne i en halv dag, så får
>du tilladelsen

Så er det da billigere at købe en ny bil til hende
Så kan man også have sin egen bil i fred

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-04-05 11:12

> Giv hende et dankort og sæt hende af ved tøjbutikkerne i en halv dag, så
> får du tilladelsen

En halv dag?
Er du helt skingrende Sankt Gertrud?
10 minutter er da længe nok, så er det kort meget tyndslidt.

og så er der 0 kr til noget sjovt bilværk

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC