renault megane 1991 1,6
Fra : tommy

Dato : 09-04-05 21:13

hej
er der nogen der kender ventilafstanden( spillerum ) på 1,6 motor til
ovenstående ??
hilsen Tommy

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : KNT

Dato : 09-04-05 21:24

Er det virkelig mere end 14 år siden den første Megane kom på markedet?

Knud

Fra : Claus

Dato : 10-04-05 16:05

"KNT" <laveskov.sl@et.hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det virkelig mere end 14 år siden den første Megane kom på markedet?

Nej, der er noget galt her, den første Megane kom i 1995 men blev først
rigtig populær i 1996. Før den tid hed den 19.

Vh. Claus

Fra : FJ

Dato : 09-04-05 21:28

> [...]
> ovenstående ??
> hilsen Tommy

> Den har indtil videre sparet mig for at få 175 spam-mails.

Hej
Jeg kan se data på en `95 - 1,6, men mon ikke det er det samme!?

indsugning: 0,10-0,15 kold
udstødning: 0,25-0,30 kold

Mvh:
FJ