Olie i vandet??
Fra : Rene og Louise

Dato : 07-04-05 18:13

Der er olie i vandet på min citroen xantia fra 95..hvad er der galt og hvad
skal jeg gøre??Der er ingen vand i olien..
Mvh.Rene Jensen

Fra : BDF

Dato : 07-04-05 19:01

Din toppakning har haft bedre dage, skal nok snart skiftes...

Fra : Rene og Louise

Dato : 07-04-05 19:21

Tak for hjælpen..kan jeg godt kører lidt endnu??Hvad vil du tro prisen vil
være??
Mvh.Renè

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 19:31

On Thu, 7 Apr 2005 20:20:31 +0200, "Rene og Louise"
<anemonevej18@stofanet.dk> wrote:

>Tak for hjælpen..kan jeg godt kører lidt endnu??Hvad vil du tro prisen vil
>være??
>Mvh.Renè

Jamen du kan køre til den stopper! Men.......det bliver det ikke
billigere af, desværre. Hvis det er strengt nødvendigt, løft
oliepinden ved hver optankning og check kølervæske ved samme
lejlighed, desuden vær meget opmærksom på termometret under kørsel.
Det kan hurtigt gå meget galt, hvis skaden på toppakningen forværres -
og jeg kan ikke love, at det er nok at holde øje med det hele.
--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI

Fra : Brizz

Dato : 07-04-05 20:35

> Tak for hjælpen..kan jeg godt kører lidt endnu??Hvad vil du tro prisen vil
> være??

JA LIDT endnu kan du godt. Men det anbefales at du får gjort noget ved ASAP
for det kan gå meget galt hvis det udvikler sig.
HVad det koster at få den skiftet ved jeg ikke da jeg ingen erfaring har med
citroner Men 5k er nok ikke helt ved siden af.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-04-05 23:35

"Rene og Louise" <anemonevej18@stofanet.dk> skrev

> Tak for hjælpen..kan jeg godt kører lidt endnu??Hvad vil du tro prisen vil
> være??

Hvis lidt endnu er ned til mekanikeren, så kan den nok klare det. Ellers
risikere du det koster "spidsenafenjetjager", læs; NY MOTOR.