Godt værksted i Holstebro-området?
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 07-04-05 17:42

Hejsa!

Jeg har pakket sydfrugterne og er flyttet til Holstebro, og derfor vil jeg
høre om der er nogen der kan anbefale et godt værksted heroppe omkring?

På forhånd tak..

--
Mvh Jacob
Tullende rundt i en bovlam Ford Mondeo 1,8 - '94.......

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 08-04-05 21:57

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh Jacob
> Tullende rundt i en bovlam Ford Mondeo 1,8 - '94.......

Jeg har brugt, og bruger stadig en mekaniker i Vinderup der hedder Brian.

http://www.briansauto.dk/

Da du nu kører i -- hvad du kalder en bovlam -- Mondeo, kan han nok kun
anbefales endnu mere. Han er særdeles ferm til Ford, og har stort set ikke
kørt i andet. Samtidig med det, ja så er han oven i købet billig, men det
der med lige at smutte forbi og få ordnet et par småting skorter det så lidt
på. Det er ikke fordi han ikke vil, han -- og hans mekanikere -- har bare
ikke tid til det. De er ikke så mange derude, men de kan deres kram. Der
bliver ikke skiftet dele, der ikke er aftalt, uden at du bliver orienteret
om det inden, og accepterer. Giver han et tilbud på en større reparation
bliver prisen sjældent højere end hvad han siger. Alt i alt kan man vel
næsten kalde ham for en drømmemekaniker. Han er reel, og bruger kun
originale dele, men da hans timepriser er væsentlig lavere end ved Ford,
gives de km du bruger på transport rigtig godt ud.

Jesper

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 08-04-05 22:20

Glemte så lige --

Du kan jo måske bytte den bovlamme Mondeo, til en frisk Sierra --
http://www.briansauto.dk/html/showcar.asp?id=21 !!
Dem er der ikke mange af i DK

Jesper

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-04-05 18:29

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4256f580$0$43982$14726298@news.sunsite.dk...
> Glemte så lige --
>
> Du kan jo måske bytte den bovlamme Mondeo, til en frisk Sierra --
> http://www.briansauto.dk/html/showcar.asp?id=21 !!
> Dem er der ikke mange af i DK

Hmmm.....jae, jeg har råd til den, meeeen jeg tror ikke min forsikringsmand
bliver glad for det...

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-04-05 18:29

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4256efe2$0$43994$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> kun originale dele, men da hans timepriser er væsentlig lavere end ved
> Ford, gives de km du bruger på transport rigtig godt ud.

Det lyder ganske udemærket, han er skrevet ned, og jeg tror da det bliver
ham jeg benytter næste gang slæden skal til eftersyn.....

Fra : EjS

Dato : 10-04-05 11:28

Hej Jacob

Så længe det bare er olieskift og andre ikke alt for el-relaterede
ting kan du benytte Autogården Vind v/Gunnar Hansen. Han er over 60 og
har haft værkstedet hele hans liv så det mekaniske har han styr på og
han siger fra hvis han ikke vil lave noget mærkespecifikt som han ved
han ikke har 100% styr på.

Han reparerer min gamle golf fra 90 og skifter olie på min fars
citroen fra 03. Jeg tror hans timeløn er omkring 300 kr og han er
bundreel og meget flink.

Vind ligger ca. 15 km syd for Holstebro ad hovedvej 11.

MVH Esben Juul Sørensen

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-04-05 18:28

"EjS" <e-power@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bundreel og meget flink.
>
> Vind ligger ca. 15 km syd for Holstebro ad hovedvej 11.

Yeps, tak for det, det er noteret....