Top Gear på 3+ kl 23.
Fra : Tma86

Dato : 04-04-05 21:46

Blot en reminder.

mvh Tommy

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-04-05 22:40

"Tma86" <tma86@tdcadsl.dk> skrev:

>Blot en reminder.

En Ferrari 575 GTC mod en Aston Martin Vanquish:

Og vinderen er:........................Aston Martin.

Den er langsommere (ift. Ferrarien), den er knapt så sporty, den
er den dårligste af de to (indrømmede Clarkson endda).....MEN
programmet er engelsk, Jeremy Clarkson er engelsk og Aston Martin
er engelsk.

Så undres man over resultatet ?

Nope !

Non-Desperado

Fra : BJ

Dato : 04-04-05 23:06

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:vpc3519svh9iju16094jbovllet7749oim@4ax.com...

KLIP

> Så undres man over resultatet ?
>
> Nope !

Jeg tror, der i England kører flere Ferrarier end Aston Martin V.

Det er ikke noget ved at køre i en allemandspotte.

--
Bjørn J.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-04-05 16:46

> Det er ikke noget ved at køre i en allemandspotte.

Argument nr. 1 for at jeg tog BMW'en i stedet for Audi'en :)

-M

Fra : BJ

Dato : 05-04-05 16:50

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Argument nr. 1 for at jeg tog BMW'en i stedet for Audi'en :)

Opel Omega MV6 3.0i var også en overgang brugt som speciel potte i dit nye
grevskab..

--
Bjørn J.

Fra : Basil

Dato : 05-04-05 17:58

Morten Lorenzen wrote:
> "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Argument nr. 1 for at jeg tog BMW'en i stedet for Audi'en :)
>
> -M

Er begge biler ikke kun noget pizzabude kører i ?
Kai

Fra : Martin Vollert

Dato : 06-04-05 04:57

Også skrev Vollert

> [...]
> er den dårligste af de to (indrømmede Clarkson endda).....MEN
> programmet er engelsk, Jeremy Clarkson er engelsk og Aston Martin

Tjaa jeg er Danskere og ville også vælge Vanquishen til en hver tid frem for
en Ferrari, det eneste der kunne ændre det var måske en McLaren F-1 LM.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert