Ny nøgle med alarm
Fra : Tømreren

Dato : 04-04-05 16:41

Hej med jer på denne skønne "sommerdag"

Jeg er desværre så uheldig at jeg har mistet den ene af mine nøgler til min
Toyota Carina E..

Jeg hørte så min nabo ad hvad en ny ville koste,det er både nøgle og
fjernbetjening til centrallås/alarm,han mente at de lå på ca 1500,-..... kan
det ikke får billigere på nettet?.. jeg syntes det er lidt meget for et
stykke plastik og et print.

Håber i kan hjælpe

Mvh
Tømreren

Fra : P.Christensen

Dato : 04-04-05 18:03

> [...]
> kan
> det ikke får billigere på nettet?.. jeg syntes det er lidt meget for et

Er det en alm. nøgle + fjernbetjening til din alarm der også styrer
centrallåsen?
Hvilken alarmanlæg er det?
En alm. nøgle u. startspærre koster max. 75,- kr, og jeg har fået ny
fjernbetjening til min Defa alarm
incl. programmeret den ind i systemet hos Toyota for ja, 400,- kr

Palle

Fra : Tømreren

Dato : 04-04-05 17:12

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Er det en alm. nøgle + fjernbetjening til din alarm der også styrer
> centrallåsen?

Jeps,en stor sort plastikting med en hvid knap

> Hvilken alarmanlæg er det?

Det er et orginalt toyota anlæg (bilen er født med det)

> En alm. nøgle u. startspærre koster max. 75,- kr, og jeg har fået ny
> fjernbetjening til min Defa alarm
> incl. programmeret den ind i systemet hos Toyota for ja, 400,- kr

Ok, det er jo en lidt bedre pris,hvis man også kan gøre det med min..

Mvh
Tømreren