Tyverisikring
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 16:33

Hmm så har biltyve fundet en måde at bryde den biometriske nøgle på.
Ved ikke lige om jeg nogensinde skal have sådan en tyverisikring

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5883

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 04-04-05 16:39

KLIP

> Hmm så har biltyve fundet en måde at bryde den biometriske nøgle på.
> Ved ikke lige om jeg nogensinde skal have sådan en tyverisikring

Man må da ikke håbe, der engang bliver lavet et udvidet system med
iris-genkendelse også.

Hug en finger og klip et øje...

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 17:50

> KLIP

> Man må da ikke håbe, der engang bliver lavet et udvidet system med
> iris-genkendelse også.
>
> Hug en finger og klip et øje...

Tja det er ikke lige den bedste reklame Mercedes kan få ved denne sikring.
Når man tænker på at forsikringen betaler gildet, så lad dem da løbe med
skidtet.

--
Tom

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 05-04-05 09:01

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in

> KLIP

> Man må da ikke håbe, der engang bliver lavet et udvidet system med
> iris-genkendelse også.
>
> Hug en finger og klip et øje...

Hvad med eventuel stemmestyring ;-0

mvh fvm

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 05-04-05 09:41

> Man må da ikke håbe, der engang bliver lavet et udvidet system med
> iris-genkendelse også.
>
> Hug en finger og klip et øje...

Nu er der heldigvis en del af systemerne der har "live detection", hvor godt
det evt. skulle virke vil jeg lade være usagt...

At biometriske nøgler er noget bras er der ikke noget nyt i, det er fx.
flere gange blevet bevist at man med simple midler kan tage et fingeraftryk
og lave en kunstig finger ud af det, der med lidt fugt kan bruges til at
snyde de fleste scannere.

/Morten