Hvordan tager man dørhåndtag af en BMW E46~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 02-04-05 14:39

Hejsa

Ja, som subject siger, så er jeg igang med at få mine dørhåndtag af, jeg har
BMW TIS cd'en, og der er også en glimrende illustration af hvordan man gør,
der står tilgængæld også noget om at hvis låsen kommer ud af justerning og
man lukker døren , kan man ikke åbne døren igen, uden at ødelægger den.

Er der nogle af jer hoveder der har prøvet at afmontere dørhåndtagene på en
E46 fra 9 måned 1999, det skulle være lidt mere besværligt på dem fra 9
måned 2000, så jeg håber da at jeg kan gøre det uden de store problemer, jeg
er bare bange for at døren ikke kan åbnes igen. Skal jeg være det?

Mvh
Jacob

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 02-04-05 15:07

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> wrote in message
> Hejsa

Jeg glemte lige en ting, skal døren være låst efter man har åbnet den, før
man tager håndtaget af?

Mvh
Jacob

Fra : alexbo

Dato : 02-04-05 17:35

"Jacob Rungwald" skrev

> så jeg håber da at jeg kan gøre det uden de store problemer, jeg
> er bare bange for at døren ikke kan åbnes igen. Skal jeg være det?

Uanset hvilken dør man samler skal man ikke lukke den uden at prøve
håndtaget, det gør man ved at lege dørgraf, det er den dims der sidder på
stolpen, med en skruetrækker lukker man døren i åben tilstand, så kan man
prøve om alting virker.

Du kan jo prøve inden du begynder, så ved du hvordan det skal virke
bagefter.

mvh
Alex Christensen