Diesel 1,0 liter 112 hk/210 nm
Fra : Frederik

Dato : 01-04-05 12:30

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-04-05 16:58

Også skrev Vollert
> Vildt...
>
> http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3618

Var det ikke Opel der lavede en Vectra med dobbel turbo(test model ?) , en
lille til lave omd og en stor til høje omd. Mener bare det var en benziner,
den var (er) ret vild.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Frederik

Dato : 01-04-05 17:49

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> wrote in message
> [...]
>
> Var det ikke Opel der lavede en Vectra med dobbel turbo(test model ?) , en
> lille til lave omd og en stor til høje omd. Mener bare det var en

Jo, men opelen er også en diesel 212hk 450 nm. BMW 535d bruger samme system.

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-04-05 18:22

Også skrev Vollert

> Jo, men opelen er også en diesel 212hk 450 nm. BMW 535d bruger samme
> system.

ok jeg syntes nok jeg havde set det før, men er Opelen i prodution ?.

Fra : Frederik

Dato : 01-04-05 19:32

> Også skrev Vollert

> ok jeg syntes nok jeg havde set det før, men er Opelen i prodution ?.
> --
> Hilsen Martin.
> http://home19.inet.tele.dk/vollert

Skulle komme til efteråret. Det er en 1,9 liters, så det er vel oprindelig
en fiat-konstruktion.

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 14:33

> Jo, men opelen er også en diesel 212hk 450 nm. BMW 535d bruger samme
> system.

Så burde den jo kunne præstere tæt på 400 Hk / 800 Nm :)

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Frederik

Dato : 02-04-05 18:10

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> Så burde den jo kunne præstere tæt på 400 Hk / 800 Nm :)
>

> --
> /Claus
>
> Nu med ny Golf TDI.
> http://vwfanatic.dk

Er det ikke nærmere 336 hk og 630 nm?

DMS hiver 335 hk og 678 nm ud af den.

http://forums.e60.net/lofiversion/index.php/t8554.html

Så er den ged vist barberet.

Mvh.

Frederik

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-04-05 19:11

Sat, 2 Apr 2005 19:09:44 +0200, skrev Frederik, på 34 linier, i
<424ed1e2$0$73747$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

>"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> [...]
Er det kun en 3L og ikke 3,5?

--
MVH Karsten
Horsens