Erfaringer med Dansk Bilglas?
Fra : Basse

Dato : 31-03-05 19:07

Jeg er den "heldige" vinder af en lang revne i forruden på min 3 år gamle
Ford Fiesta efter et stenslag i påsken. På det autoriserede værksted oplyser
de, at prisen for montering af en ny rude er ca. 3.600 kr. Da jeg synes, at
det er ret dyrt, har jeg forhørt mig hos Dansk Bilglas (Herlev)
www.dansk-bilglas.dk. De tager kun 2.125 kr. for samme arbejde. Hertil
kommer 10% rabat for FDM-medlemmer.

Da det er en temmelig stor prisforskel vil jeg lige høre, om der er nogen,
der har gode eller dårlige erfaringer med Dansk Bilglas? Er arbejde og
materialer bedre/dårligere end det, som jeg kan få hos Ford-værkstedet?

Mvh. Basse

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-03-05 19:35

Basse wrote:
> [...]
> nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med Dansk Bilglas? Er
> arbejde og materialer bedre/dårligere end det, som jeg kan få hos

Prøv at bladre en hel uge tilbage og læs denne tråd...:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&threadm=ee289%2442432679%243e3d85ed%2425326%40nf4.news-service.com&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26selm%3Dee289%252442432679%25243e3d85ed%252425326%2540nf4.news-service.com

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Michael Pagh

Dato : 31-03-05 19:50

Hej

Hvis man keder sig på jobbet og skal have en god griner af
forskellige Brian biler, så kan www.barryboys.co.uk anbefales.

Bare vælg " Car Photos & Dissing", så vælter det frem....

MVH
Michael Pagh

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 31-03-05 22:32

> [...]
> der har gode eller dårlige erfaringer med Dansk Bilglas? Er arbejde og
> materialer bedre/dårligere end det, som jeg kan få hos Ford-værkstedet?

Der er absolut ingen grund til at fraråde dig at bruge Dansk Bilglas.
Ruder, Materialer & arbejdets kvalitet er i top.

Bo