Opbevaring af dæk
Fra : blue

Dato : 31-03-05 14:55

Er der nogen steder i det storkøbenhavnske, der kan skifte fra vinter- til
sommerdæk og samtidig opbevare disse - altså vinterdækkene?

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 31-03-05 15:19

blue wrote:
> Er der nogen steder i det storkøbenhavnske, der kan skifte fra
vinter- til
> sommerdæk og samtidig opbevare disse - altså vinterdækkene?

Jeg bruger E. Roed-Sørensen på Kløverprisvej 10A i Hvidovre og har
gjort det i en del år efterhånden. Giv Bjarne et ring på 3675 3800.

Ebbe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-04-05 10:22

"blue" <xx@xx.xx> wrote in message
> Er der nogen steder i det storkøbenhavnske, der kan skifte fra vinter- til
> sommerdæk og samtidig opbevare disse - altså vinterdækkene?

Hvordan opbevarer man så bedst sine dæk hvis man selv har god plads til det
?
Lige nu ligger de ned, alle 4 oven på hinnanden.

--
mvh / regards

Christian