Låsebolte
Fra : Claus Fabritius

Dato : 29-03-05 17:01

Hejsa,

Nu er foråret jo endelig kommet, og jeg har fået sat mine alufælge på.
Mangler desværre nogle låsebålte, så der ikke er nogen der synes at jeg skal
af med fælgene i stedet, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gå efter.

Er der nogen der har gode råd til hvad jeg skal have fat i? Jeg vil ikke
påstå at prisen er ligegyldig, men jeg vil ikke gå for meget på kompromis
for at spare nogle kroner.

Peg mig i en eller anden retning :)
--
Claus Fabritius

Peugeot 405 i forårshumør

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-05 20:19

Claus Fabritius skriver:

> [...]
> af med fælgene i stedet, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gå efter.

Har i 6 år hver sommer kørt med Alessio sport 15" alu med 195/50/15
Michelin, der har 2 gange været forsøgt indbrud i bilen, men der er sku
ingen der har forsøgt at løbe med fælgene (måske de bare er for
kedelige??). Jeg har ikke låsebolte.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : John Sahl

Dato : 29-03-05 20:33

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> Michelin, der har 2 gange været forsøgt indbrud i bilen, men der er
> sku ingen der har forsøgt at løbe med fælgene (måske de bare er for

Første gang min sølvgrå Uno Turbo blev stjålet var det kun mine
låsebolte der holdt hjulene på plads da den blev fundet, så de
virker altså

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : ct

Dato : 30-03-05 11:35

> Første gang min sølvgrå Uno Turbo blev stjålet var det kun mine
> låsebolte der holdt hjulene på plads da den blev fundet, så de
> virker altså

Min fætter købte en ny Corolla sidste år, med fine alu-sutter og uden
låsebolte.

4 morgener senere stod den på undervognen udenfor hans bopæl.

Claus
-der fremover altid bruger låsebolte

Fra : John Sahl

Dato : 30-03-05 12:41

Claus Fabritius wrote:
> Er der nogen der har gode råd til hvad jeg skal have fat i? Jeg vil
> ikke påstå at prisen er ligegyldig, men jeg vil ikke gå for meget på
> kompromis for at spare nogle kroner.

Besked fra Claus: Han har nu fået sikret sine fælge med et sæt
lækre låsebolte!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-03-05 13:05

John Sahl wrote:
> Besked fra Claus: Han har nu fået sikret sine fælge med et sæt
> lækre låsebolte!

PIS. Så nåede jeg det ikke... LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-03-05 22:35

meddelelse news:424a953d$0$43993$14726298@news.sunsite.dk...

> PIS. Så nåede jeg det ikke... LOL

Så mangler vi bare at få at vide hvad du ikke nåede:

1) At hente Claus' alusutter
eller
2) Sælge et sæt låsemøtrikker

Nå, det var en spøg

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Claus Fabritius

Dato : 30-03-05 22:54

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så mangler vi bare at få at vide hvad du ikke nåede:
>
> 1) At hente Claus' alusutter
> eller
> 2) Sælge et sæt låsemøtrikker

Du siger noget. Hvis det var det første er jeg glad for det, og var det det
andet gør det ikke så meget. Så kan han sikkert sælge mig noget andet :)

> Nå, det var en spøg

Det kan det da ikke have været :)
--
Claus Fabritius
Nu med:

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-03-05 06:53

Uffe Bærentsen wrote:
> Så mangler vi bare at få at vide hvad du ikke nåede:
>
> 1) At hente Claus' alusutter

Nemlig.

> 2) Sælge et sæt låsemøtrikker

Niks. Et sæt nye fælge...

> Nå, det var en spøg

Ja, ja..

Fra : Claus Fabritius

Dato : 31-03-05 22:09

meddelelse news:424b8fa6$0$43992$14726298@news.sunsite.dk...

> Niks. Et sæt nye fælge...

Kan du ikke sælge et par sæt meget billige xenonlygter eller 4 i stedet? :)
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-04-05 07:00

Claus Fabritius wrote:
> Kan du ikke sælge et par sæt meget billige xenonlygter eller 4 i
> stedet? :)

Det kan vi vel snakke om...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-04-05 07:33

meddelelse news:424ce2c0$0$43987$14726298@news.sunsite.dk...

> Det kan vi vel snakke om...

Hov!
Nu handler I jo uden om middelmanden, ham der formidlede kontakten.
Kan I så styre jer

Egentlig sjovt at se, hvordan emnet kan skifte meget hurtigt.
Det startede med låsebolte og er fluks hoppet til lygter.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-04-05 08:02

Uffe Bærentsen wrote:
> Egentlig sjovt at se, hvordan emnet kan skifte meget hurtigt.
> Det startede med låsebolte og er fluks hoppet til lygter.

Jep. Sådan går det tit...