Reservedele til Renault
Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 29-03-05 13:29

Hejsa,

ER der nogen her der ved, hvor man kan købe reservedele til Renault?

THansen og Hoyer har ikke Renault på deres hjemmesider

Lars

--
www.tomtom3.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
100% humør, 100% censurfrit, 100% for brugerne.

Fra : P.Christensen

Dato : 29-03-05 16:37

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 100% humør, 100% censurfrit, 100% for brugerne.
> Over 100 gratis POIer, og INGEN begrænsninger på download.

Der kan IKKE købes reservedele til Renault.
(det er tidsspilde at skifte dele ud på dem )

Palle

Fra : Claus Hviid

Dato : 29-03-05 18:23

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der kan IKKE købes reservedele til Renault.
> (det er tidsspilde at skifte dele ud på dem )
>
> Palle

Han er jo en sjov fætter fis ham palle.
Hvilken model drejer det sig om? Stumper til nyere Renault modeller kan
sagtens købes (fordelagtigt) her hjemme evt. ved Mekonomen. Ved ældre
modeller, som min egen, er England og Tyskland attraktive.

Hilsen

Claus H

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 29-03-05 19:08

On Tue, 29 Mar 2005 19:22:43 +0200, "Claus Hviid"
<chviid@findesikke.dk> wrote:

> [...]
>sagtens købes (fordelagtigt) her hjemme evt. ved Mekonomen. Ved ældre
>modeller, som min egen, er England og Tyskland attraktive.

no hard feelings overfor Palle,l vi kender hinanden, han skulle barel
ige drille

Det er en Scenic 1,9 DCI - altså en diesel, fra 2002.

Lars

Fra : Claus

Dato : 29-03-05 19:15

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Der kan IKKE købes reservedele til Renault.
> (det er tidsspilde at skifte dele ud på dem )
>
> Palle

Årh, helt så galt er det vel ikke... Men ja, det er svært at finde
uoriginale dele til Renault. Forklarer måske også importørens hårrejsende
prisniveau.

Har hørt at disse forhandler, men har aldrig selv brugt dem (haft brug
for...)

http://www.refako.dk/
http://www.becker.dk/
http://www.veng.dk/

Alternativt:
http://www.nkas.dk/Dansk/dk_forhandlere.htm
http://www.duwrepair.de/
http://www.buege.de/

Vh. Claus

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 31-03-05 07:55

Fornem liste .. jeg kan tilføje http://www.autonordic.dk/ hvor de
faktisk har nogle ret gode priser.

/Jan

Fra : Roald S. Poulsen

Dato : 29-03-05 20:20

> ER der nogen her der ved, hvor man kan købe reservedele til Renault?
>
> THansen og Hoyer har ikke Renault på deres hjemmesider

har hørt denne her et par steder... har dog aldrig selv købt hos dem.

http://www.birkegaardens-autodele.dk/

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 31-03-05 07:47

Har jeg benytte et par gange .. vældig flink mand, pålidelig og ok priser.

/Jan

Fra : Claus Hviid

Dato : 31-03-05 16:17

"Roald S. Poulsen" <n@t.dk> skrev i en meddelelse

> har hørt denne her et par steder... har dog aldrig selv købt hos dem.
>
> http://www.birkegaardens-autodele.dk/

Ham har Jeg handlet med nogle gange og Han er meget skarp på priserne og
sælger udelukkende originale dele til Renault. Han har en fortid hos
Autohaus Ramm i Flensborg, så Han kender stumperne og ved også hvor lidt
sjældnere dele kan skaffes.

/Claus

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 31-03-05 06:42