og link kommer her :-)
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-05 20:30

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9895&item=7964759689&rd=1

Ja-ja, det gik lige stærkt nok

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-05 21:23

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42485fca$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9895&item=7964759689&rd=1
>>
>> Ja-ja, det gik lige stærkt nok
>
> Der er en del vej ;)

Hvor der er en vilje, er der også en vej

> En anden gammel Escort som den bør se ud :)
> ... fra std.:
> http://img.photobucket.com/albums/0903/Ish__/leemk1/lee001.jpg
>
> ... til lettere modificeret.:
> http://img.photobucket.com/albums/0703/marcopolo/lees.jpg
> http://img.photobucket.com/albums/0903/Ish__/leemk1/lee66.jpg
> http://img.photobucket.com/albums/0903/Ish__/leemk1/lee63.jpg
> http://img.photobucket.com/albums/0703/marcopolo/31d3cf3e.jpg
> http://img.photobucket.com/albums/0903/Ish__/leemk1/lee73.jpg
>
> ... de kan nogle ting derovre i UK -> www.reyland.co.uk

Absolut flotte biler.
Men nu var det en mk.2 som jeg havde fingrene i.
Derfor er det den model der er interessant, for mig
At den tyske så ligner, hvad min var på vej til at blive, det forhøjer jo
blot interessen

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens

Dato : 28-03-05 21:25

Er du ved at byggge en RS2000?

Mvh...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-05 21:44

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Er du ved at byggge en RS2000?

Var, for længe siden
Men svjv, så står projektet som jeg solgte det for år tilbage.
Der var alle delene.
Brede skærme, som på tyskeren.
7½ x13 tomme fælge, i samme design som på tyskeren.
+ lidt andet sjov

Men jeg må indrømme, at det kribler gevaldigt i fingrene.
Er dog 100% sikker på, at den hjemlige finansminister ville få mindst 2 føl
på tværs

og som rosinen i pølseenden, så kniber det både med plads og tid

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens

Dato : 28-03-05 21:47

On Mon, 28 Mar 2005 22:43:54 +0200, "Uffe Bærentsen"

>Var, for længe siden

OK - så forstår jeg bedre. Du er jo studerende, svjh :)

>Men svjv, så står projektet som jeg solgte det for år tilbage.
>Der var alle delene. Brede skærme, som på tyskeren.
>7½ x13 tomme fælge, i samme design som på tyskeren.
>+ lidt andet sjov

Jep - man kunne en masse med de gamle Ford.
Zakspeed hed det dengang, når Escort og ikke mindst Capri skulle se
fræk ud. Zakspeed var vinderen på de tyske motorbaner med bl.a. Ludwig
bag rattet .)

>Er dog 100% sikker på, at den hjemlige finansminister ville få mindst 2 føl
>på tværs

Dårlig opdragelse

Mvh...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-05 22:22

> Jep - man kunne en masse med de gamle Ford.

Sporvidde-forøgelse på 100mm!
Med fabrikkens velsignelse, vel at mærke
Prøv at finde en bil i dag, hvor du kan lave det nummer!

> Zakspeed hed det dengang, når Escort og ikke mindst Capri skulle se
> fræk ud. Zakspeed var vinderen på de tyske motorbaner med bl.a. Ludwig
> bag rattet .)

Det nærmeste jeg kommer den Capri, er jo nok den model jeg har i skala 1:43.

Der var btw forskel på Zakspeed skærme og så Ford's egne X1 skærme.
Noget med en lige kant foroven, svjh.

Kommer lisså stille til at tænke på Erik Høyers RS 2000 )

> Dårlig opdragelse

Når man mødes i en sen alder, så er opragelsen vist overstået.
Men jeg har da fået Sierra i huset, du ved: Start i det små

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-03-05 09:59

Mogens wrote:

> Jep - man kunne en masse med de gamle Ford.

Ja tingene var ikke så komplicerede dengang (ikke så meget elektronik og
stads )

> Zakspeed hed det dengang, når Escort og ikke mindst Capri skulle se
> fræk ud. Zakspeed var vinderen på de tyske motorbaner med bl.a. Ludwig
> bag rattet .)

Ja Eric Zakowski var lidt af en troldmand, med de "gamle" Ford'er
Synd at hans Formel 1 eventyr ikke blev lige så succesrigt

> Dårlig opdragelse

Ja det må du nok sige.
Herhjemme blander hun sig ikke i mine bilhandler, ligesom jeg heller ikke
kunne drømme om at blande mig i madlavningen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer