Polercenter i Storkøbenhavn
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 28-03-05 20:12

Hej,

Jeg skal have poleret en rød - og lettere mat - bil. Har I nogen gode
erfaringer med nogen centre i Storkøbenhavn, hvor man gør dette til en
rimelig pris (og så det holder..)

Hilsen Michael

Fra : HKN

Dato : 28-03-05 20:18

> Jeg skal have poleret en rød - og lettere mat - bil. Har I nogen gode
> erfaringer med nogen centre i Storkøbenhavn, hvor man gør dette til en
> rimelig pris (og så det holder..)

Tidycar - i Vanløse (Toyota). Min nu hedengangne røde 405'er blev som en
ny
bil efter den behandling - men tror at det dengang lå i nærheden af kr.
2.500,-

Alternativt Dinitrol (tror jeg det hedder), som vist er samme behandling,
blot billigere.

Mvh
Henrik

Fra : Thomas

Dato : 28-03-05 20:20

> Jeg skal have poleret en rød - og lettere mat - bil. Har I nogen gode
> erfaringer med nogen centre i Storkøbenhavn, hvor man gør dette til en
> rimelig pris (og så det holder..)

Kender ikke prisen, men kan anbefale www.carclean.dk - der bliver arbejdet
udført ordentlig!

--
Thomas Krath

Fra : Mikael L

Dato : 28-03-05 21:28

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:bGY1e.107802$Vf.4141603@news000.worldonline.dk...
> Hej,
>
> Jeg skal have poleret en rød - og lettere mat - bil. Har I nogen gode
> erfaringer med nogen centre i Storkøbenhavn, hvor man gør dette til en
> rimelig pris (og så det holder..)

De her lavet et utroligt flot stykke arbejde til en fornuftig pris.

C.P. Autocleaning
Gammel Køge Landevej 59
2500 Valby

Tlf. 36 30 92 92

Mikael

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 29-03-05 07:18

> [...]
>
> Jeg skal have poleret en rød - og lettere mat - bil. Har I nogen gode
> erfaringer med nogen centre i Storkøbenhavn, hvor man gør dette til en

Prøv evt her :

http://www.altdaekr.dk

--

Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 19:33

> [...]
>
> Jeg skal have poleret en rød - og lettere mat - bil. Har I nogen gode
> erfaringer med nogen centre i Storkøbenhavn, hvor man gør dette til en

Der er:

www.tidycar.dk
www.ditec.dk
www.cartec.dk (som jeg har erfaret er generelt billigst - mener jeg gav ca.
3500 kr. for komplet lux top behandling ude+inde, dvs. lak rens, forsegling
mv., fælge, ruder, instrumentbord, sæder, kabine, loftbeklædning, motorvask,
dvs. ALT!!!)

Fra : Mikael L

Dato : 29-03-05 20:44

> [...]
>
> Jeg skal have poleret en rød - og lettere mat - bil. Har I nogen gode
> erfaringer med nogen centre i Storkøbenhavn, hvor man gør dette til en

Der er også disse http://www.stjerne-klargoering.dk/ men jeg synes ikke de
er helt ligeså gode som dem jeg har linket til tidligere, men jeg har en del
kollegaer der er meget tilfredse med dem.

Mikael