Må en udenlandsk borger føre en dansk indr~
Fra : Carsten P

Dato : 25-03-05 17:13

Hej

Som emne siger må de det ????

Jeg mener at de må men andre siger at de risikere en mega bøde ???

Vh Carsten

Fra : blue

Dato : 25-03-05 17:25

"Carsten P" <c.d.paulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Som emne siger må de det ????

Ja, naturligvis.

Fra : Ulrich

Dato : 25-03-05 17:26

"Carsten P" <c.d.paulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Som emne siger må de det ????
>
> Jeg mener at de må men andre siger at de risikere en mega bøde ???

Det er da masser der gør, den anden vej går den ikke.
Altså du kører på f.eks svenske plader.

--
Hygge Ulrich

Fra : Johnny

Dato : 25-03-05 17:47

> Carsten Pskrev :
Hej

> Som emne siger må de det ????
>
> Jeg mener at de må men andre siger at de risikere en mega bøde ???
>
> Vh Carsten

Det må de gerne. Ellers ville de ikke kunne leje en bil i danmark.

Hilsen Johnny

_____________________________
www.kritikken.dk - for dig der er igang med en køreskole

Fra : Non-Desperado

Dato : 25-03-05 20:44

"Carsten P" <c.d.paulsen@mail.dk> skrev:

>Hej
>
>Som emne siger må de det ????

Jeps, det er kun når den danske stat risikerer at gå glip af
nogle penge at det bliver kriminelt.

Men da der er betalt registreringsafgift, så sover bjørnen roligt
videre.

Non-Desperado

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 20:54

On Fri, 25 Mar 2005 17:13:16 +0100, "Carsten P" <c.d.paulsen@mail.dk>
wrote:

>Hej
>
>Som emne siger må de det ????
>
>Jeg mener at de må men andre siger at de risikere en mega bøde ???

Selvfølgelig må de det. Den danske registrering garanterer jo, at
bilens ansvarsforsikring er OK samt at sikkerhedsudstyr mv. lever op
til kravene (da den blev registreret). Det svarer jo til, at vi lejer
eller låner en bil på et feriested i udlandet, no problems.
Det er når danskere vil bevæge sig rundt i udenlandsk indregistrerede
køretøjer her i landet, at problemerne opstår. Den vigtigste grund er
mistanken om snyd med registreringsafgiften.
--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI

Fra : Gunnar007

Dato : 25-03-05 23:49

"Carsten P" <c.d.paulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Som emne siger må de det ????

Ja, men omvendt, altså udenlandsk indreggistreret bil og Dansk statsborger
med adresse i dk, er ikke lovlig.

Spørg Don Ø om det, som lige kørte sin (svjh) fransk registrerede bil til
service i dk..

Det kostede en bøde..

Hilsen G