lidt OT køb af hobbe kompressor ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 25-03-05 17:05

Hej, ved godt at det er OT i denne gruppe men ved også at her sidder en
masse kloge hoveder som ved en del om alt :)
Så jeg vover et spørgsmål til panelet.
Jeg skal ud og købe en hobby kompressor til max. 1200 + moms og gerne
billigere.
men aner ikke hvad jeg skal købe, hvilke mærker der er gode osv.
Håber der er nogle der gider give lidt gode input.

MVH
Lars Bisgaard

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-03-05 13:32

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev

> [...]
> men aner ikke hvad jeg skal købe, hvilke mærker der er gode osv.
> Håber der er nogle der gider give lidt gode input.

Du ikke angiver formålet, men jeg vil anbefale at du køber en med 2 afgange,
en før trykreduktionsventilen, og en efter.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 26-03-05 18:53

Så blev der købt ind :)
købte den 2.5 hk fra harald skrald. til 998 og komplet tilbehør til 100 kr
så også på den til 467 kr men syntes ikke at den var helt så gennemført,
især hvis man skal flytte lidt med den og sådan, og så er der jo også lidt
mere punck i den til en tusse.

men tak for hjælpen :)

MVH
Lars Bisgaard

Fra : Henrik B.

Dato : 27-03-05 14:10

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> især hvis man skal flytte lidt med den og sådan, og så er der jo også lidt

Men forvent nu ikke at du kan benytte den til hjulboltene.

Oliebrændere er til opvarmning!