øv stenslag :-(
Fra : Finn Poulsen

Dato : 25-03-05 16:43

Hej
Her i fredags fik jeg et stenslag i forruden på min næsten nye bil
...Jeg vil selvfølgelig gerne have skaden repareret hurtigst muligt.
Er der nogle der ved hvor jeg kan få lavet skaden i morgen lørdag, så
jeg ikke skal vente til tirsdag efter påske? Jeg prøvede at ringe til
Dansk Bilglas, men det er ikke til at få huld igennem .

på forhånd tak
Finn

Fra : Finn Poulsen

Dato : 25-03-05 17:14

Finn Poulsen <finnpoulsen@nospam.dk> wrote:

> Hej
> Her i fredags fik jeg et stenslag i forruden på min næsten nye bil

Ups der skulle have stået onsdag ..
God påske
Finn

Fra : Leif Neland

Dato : 26-03-05 06:33

Finn Poulsen wrote:
> [...]
> lørdag, så jeg ikke skal vente til tirsdag efter påske? Jeg prøvede
> at ringe til Dansk Bilglas, men det er ikke til at få huld igennem .

Sæt et plaster (tape) på hurtigst muligt. Det kan dels hjælpe med at der
ikke kommer en revne, dels holder det snavs væk.

Leif

Fra : Finn Poulsen

Dato : 26-03-05 11:35

> Sæt et plaster (tape) på hurtigst muligt. Det kan dels hjælpe med at der
> ikke kommer en revne, dels holder det snavs væk.
>
> Leif
Jeg har sat et stykke tape på, som for øvrigt kom med instruktionsbogen.
Det er svært at se om stjernen vokser, men det er måske ikke så kritisk
med tiden, hvis man forsegler med tape? Som det ser ud med helligdage
osv. kan jeg først finde et værksted tidligst tirsdag. Skal jeg vælge
mit lokale Toyota værksted eller Dansk Bilglas, som også ligger tæt på
min bopæl?
vh
Finn

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 26-03-05 12:23

"Finn Poulsen" <finnpoulsen@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> osv. kan jeg først finde et værksted tidligst tirsdag. Skal jeg vælge
> mit lokale Toyota værksted eller Dansk Bilglas, som også ligger tæt på

Du skal vælge ham, der gør det billigst
De lukker stenslaget på samme måde.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Carsten Petersen

Dato : 27-03-05 22:03

> Hej
> Her i fredags fik jeg et stenslag i forruden på min næsten nye bil

Surt! Fik et kæmpeskud for 1 måned siden så ruden revnede, pga. tidsnød
ville jeg vente til bilen skal til service i næste uge. I mellemtiden har
jeg fået yderligere 2 stenslag med stjerner til følge. Tør næsten ikke få
ruden skiftet før bygen er ovre

Carsten
Seat Altea 2.0 TDI 16V