Dagens anden gætteleg...
Fra : TDN

Dato : 24-03-05 18:08

Hvad har følgende kostet på et uautoriseret værksted (Super Dæk Service): ?

- Tandremsskift incl. materialer
- Olieskift incl. 10W/40 olie, oliefilter, pakning og miljøtillæg.
- Skift af tre stykker benzinslange incl. slange og spændebånd.
- Fejlsøgning af "rumlelyd" fra højre forhjul, incl. smøring af et eller
andet led eller leje i en manchet.

Bil: VW Jetta 1.3 fra 1985 med HK motor (noget med at tandremmen sidder
direkte på vandpumpen så kølevædsken skal tømmes af systemet)

Nogen bud...

Mvh
Thomas

Fra : Per Krabbe

Dato : 24-03-05 18:34

?

> [...]
>
> Bil: VW Jetta 1.3 fra 1985 med HK motor (noget med at tandremmen sidder
> direkte på vandpumpen så kølevædsken skal tømmes af systemet)

4300 + moms

pkc

Fra : TDN

Dato : 24-03-05 18:41

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> ?
>

> 4300 + moms
>
> pkc

Næh, det er hvad jeg selv synes er billigt så prisen skal reduceres kraftigt

Mvh
Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 24-03-05 18:49

TDN wrote:
> Nogen bud...

1878,25kr

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : TDN

Dato : 24-03-05 18:55

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
> Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Det var da dyrt....

Jeg skal lige sige det er i Jylland jeg befinder mig

Mvh
Thomas

Fra : Lars Frandsen

Dato : 24-03-05 19:13

"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> Det var da dyrt....
>
> Jeg skal lige sige det er i Jylland jeg befinder mig

Dvs. det er prisen ekskl. moms, vi skal finde
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : TDN

Dato : 24-03-05 19:22

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> "TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> <snip>

> Dvs. det er prisen ekskl. moms, vi skal finde
> [...]

He he, det kunne det have været men i dette tilfælde er det med regning og
moms.

Mvh
Thomas

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 24-03-05 19:47

1250kr inkl moms?

Der er dele for ca. 700kr hos krogslund, det tager ca. én time at udfører
jobbet, det bliver mit gæt.

/Daniel Pedersen

Fra : TDN

Dato : 24-03-05 19:50

"Daniel Pedersen" <machoman@NO_SPAM___get2net.dk> skrev i en meddelelse
> 1250kr inkl moms?
>
> Der er dele for ca. 700kr hos krogslund, det tager ca. én time at udfører
> jobbet, det bliver mit gæt.
>
> /Daniel Pedersen

Flot !

Kr. 1.270 incl. moms svarende til 1½ time arbejdsløn + dele.

Jeg synes faktisk det er billigt.

Mvh
Thomas