Dagens gætteleg
Fra : bme

Dato : 24-03-05 14:11

Hej Ng

Tid til en gætteleg.

I lørdags gik trykrøret fra servopumpen og ned til tandstangen på min 97'er
laguna. Hvad kostede det at få den lavet?

Som oplysninger får i:

- Lavet på den lokale quickpot (pga. tidsnød)
- servopumpen overlevede.
- både tryk- og returrør blev skiftet.
- der blev benyttet org. reservedele.

Den der kommer tættest på, vinder absolut ingenting ud over æren. (men han
må da gerne gøre min bagsmæk ren for hydraulikolie)

/bo

Fra : Martin Bak

Dato : 24-03-05 14:22

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den der kommer tættest på, vinder absolut ingenting ud over æren. (men han
> må da gerne gøre min bagsmæk ren for hydraulikolie)

LAGUNA?? = Meget dyrt...bum bum bum... 2500+?

Martin

Fra : bme

Dato : 24-03-05 19:02

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> LAGUNA?? = Meget dyrt...bum bum bum... 2500+?

du har ret i de + (meget ret)

/bo

Fra : ChipMIK

Dato : 24-03-05 21:03

bme wrote:
> [...]
>
> Den der kommer tættest på, vinder absolut ingenting ud over æren. (men han
> må da gerne gøre min bagsmæk ren for hydraulikolie)

875 inc alt

ChipMIK

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 24-03-05 21:35

> 875 inc alt
>
> ChipMIK

Du så ikke den kommentar han smed til Martin ???

Fra : ChipMIK

Dato : 24-03-05 21:51

Jeppe Jensen wrote:

> Du så ikke den kommentar han smed til Martin ???

Det kan da UMULIGT koste 2500+, så er han da blevet taget TOTALT i gum***

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 24-03-05 21:58

> Det kan da UMULIGT koste 2500+, så er han da blevet taget TOTALT i gum***

Måske men det lyder sådan.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-03-05 22:02

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Det kan da UMULIGT koste 2500+, så er han da blevet taget TOTALT i gum***

Det er en Laguna... Jeg var i tvivl om hvad jeg skulle foreslå, men jeg ved
at det er meget meget dyrt. latterligt dyrt. Jeg skal ALDRIG have sådan en
bil

Martin

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 24-03-05 22:15

> Det er en Laguna... Jeg var i tvivl om hvad jeg skulle foreslå, men jeg
> ved at det er meget meget dyrt. latterligt dyrt. Jeg skal ALDRIG have
> sådan en bil

Er det fordi det er renault eller fordi det er en laguna ?

Fra : Martin Bak

Dato : 24-03-05 22:22

"Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse

> Er det fordi det er renault eller fordi det er en laguna ?

Jeg ved det ikke helt.. min fornemmelse er, at reservedelene til Renault
generelt er ret så peprede.. Samtidig er bilerne konstruerede så man ofte
skal skifte meget mere end en eventuel defekt ellers ville betinge. og
markedet er ikke ligefrem oversvømmet med uoriginale dele. Delene er også
specielle, så f.eks et simpelt rør måske ikke uden videre kan erstattes af
noget standard. hver gang jeg har haft med de biler at gøre, er det blevet
chokerende dyrt. Måske der her er Renault folk der ved noget mere præcist.

Martin

Fra : Deaster

Dato : 24-03-05 22:55

Martin Bak wrote:

> [...]
> har haft med de biler at gøre, er det blevet chokerende dyrt. Måske
> der her er Renault folk der ved noget mere præcist.

Renault er generelt nogle af de allerdyreste biler at begynde at skrue
på, ihvertfald når det gælder skadesreparationer, ved ikke lige om det
samme gør sig gældende ved typiske servicedele.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : bme

Dato : 25-03-05 10:09

Nå, der var ingen der kom tæt på svaret.

Tryk og returslange 3380,- incl moms, olie 110,- arbejdsløn 540,-

Alt ialt 4030,-

Til en trøst er det den eneste rep. ud over alm. service som jeg har fået
lavet på de 50 kkm. jeg har kørt i bilen.

/bo

Fra : ChipMIK

Dato : 25-03-05 10:45

bme wrote:
> [...]
>
> Til en trøst er det den eneste rep. ud over alm. service som jeg har fået
> lavet på de 50 kkm. jeg har kørt i bilen.

Tillykke med din nye AN*S-udvidelse

AV

ChipMIK