Lugter af Benzin i Kabinen
Fra : Judge

Dato : 22-03-05 19:13

Hvordan kan det være der luger af benzin i kabinen??
Jeg kan ikke se nogle utætheder.
Bil = BMW 525i E34

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 19:40

"Judge" <beowulfdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det være der luger af benzin i kabinen??
> Jeg kan ikke se nogle utætheder.
> Bil = BMW 525i E34

Så må du jo lugte dig frem til utætheden.

Kunne godt være ved tankpåfyldningsslangen eller benzinpumpen

--
Tom

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 23-03-05 04:08

Judge wrote:
> Hvordan kan det være der luger af benzin i kabinen??
> Jeg kan ikke se nogle utætheder.
> Bil = BMW 525i E34

I vores Tipo skyldtes det en utæt benzinpumpe.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 23-03-05 06:08

"Judge" <beowulfdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det være der luger af benzin i kabinen??
> Jeg kan ikke se nogle utætheder.
> Bil = BMW 525i E34

Hej

På vores E34ér havde vi faktisk nøjagtig samme problem sidste
sommer - der lugtede også i motorrummet

Det skyldtes en utæt benzinslange forrest på motoren - den som
går fra benzinrøret (som kommer fra pumpen, tror jeg) og går
op til det firkantede rør som dyserne sidder fast i

Lille slange på ca. 6-8cm

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-03-05 09:24

skrev følgende:
> Hvordan kan det være der luger af benzin i kabinen??
> Jeg kan ikke se nogle utætheder.
> Bil = BMW 525i E34

Pas på med det... Min kammerats 323'er er lige brændt til ukendelighed. Der
gik ild i motorrummet ved et rødt lys. Han nåede lige at slippe ud. Fejlen
var en utæt benzinslange i motorrummet.

--
Martin Petersen
"A low voter turnout, is an indication

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-03-05 13:35

Martin Petersen skrev:

> [...]
> ukendelighed. Der gik ild i motorrummet ved et rødt lys. Han nåede
> lige at slippe ud. Fejlen var en utæt benzinslange i motorrummet.

Og min Fiat Seicento er på værksted idag til skift af benzintank.
Man skal ikke køre mange minutter før hovedpinen sætter ind når der er
benzindampe i kabinen

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Brian S Jensen

Dato : 23-03-05 13:38

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse

> Og min Fiat Seicento er på værksted idag til skift af benzintank.
> Man skal ikke køre mange minutter før hovedpinen sætter ind når der er
> [...]

Hej Søren

Det er bare et spørgsmål om vane - jeg kørte med benzindamp i
kabinen i 14 dage inden jeg fandt fejlen

.....og jeg har ikke taget skade

Glædelig juleferie
Brian S Jensen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-03-05 14:55

Brian S Jensen skrev:

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er bare et spørgsmål om vane - jeg kørte med benzindamp i
> kabinen i 14 dage inden jeg fandt fejlen
>
> ....og jeg har ikke taget skade

Og jeg gætter så på at du er ikke-ryger?