Husk: TopGear TV3+ 22.35
Fra : Jespo

Dato : 21-03-05 21:20

22:35 Top Gear (32)

Jeremy prøvekører en Ferrari F60, og den tilhører såmænd trommeslageren Nick
Mason fra Pink

--

/ Jesper

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-03-05 22:00

> Jeremy prøvekører en Ferrari F60, og den tilhører såmænd trommeslageren
> Nick Mason fra Pink

Tak...

/Jan W Nielsen

Fra : Frederik

Dato : 21-03-05 22:03

"Jespo" <jespo@FJERNnypost.dk> wrote in message
> 22:35 Top Gear (32)
>
> Jeremy prøvekører en Ferrari F60, og den tilhører såmænd trommeslageren
> Nick Mason fra Pink
>
> --
>

> / Jesper

Supergriner indslag.

Især hvordan der ikke reklameres på nogen vis.

Man skal muligvis være Pink Floyd fan for at få det fulde udbytte.

Aaah this is the delicate sound of thunder...

The division bell between the good and the fantastic...

Lol...

Mvh.

Frederik

Fra : Andreas Jensen

Dato : 21-03-05 22:17

FYI

Nick Mason investerede en (lille ?) del af sin formue i sen-70'erne i
"gamle" biler. De andre i gruppen mente, at han havde "orm i penalhuset"
(Citat: Kaptajn Haddock). Bl.a. investerede han i en 250GTO, som han
indkøbte for ca. 37000 £ i 1977. Dén er ca. 100 gange mere værd i dag og er
indregistreret med nummerpladen "250 GTO". Damon Hill har smadret gearkassen
i den under en prøvetur. Det tog et års tid at renovere den (-:

Blandt Nicks biler er: Ferrari F40, 512S, 512BB LM, Daytona, 312T3 F1.
Porsche 962, Jaguar D-type, Maserati 250F og nogle Aston Martin'er og
Bugatti'er og .. og .. og ..

Nogle mennesker er bare lykkeligere end os andre dødelige

Og altsammen jf. "Legenden om Ferrari" ISBN 87-90913-18-3

Med venlig hilsen
Andreas Jensen

Fra : Thomas

Dato : 21-03-05 22:55

> mere værd i dag og er indregistreret med nummerpladen "250 GTO".
> Damon Hill har smadret gearkassen i den under en prøvetur. Det tog et
> års tid at renovere den (-:

Motoren smadrede han også...

> Blandt Nicks biler er: Ferrari F40, 512S, 512BB LM, Daytona, 312T3 F1.
> Porsche 962, Jaguar D-type, Maserati 250F og nogle Aston Martin'er og
> Bugatti'er og .. og .. og ..

Flere af dem udgik i LeMans LeGends 2003 (blev kørt lige inden LeMans 24
hour 2003 blev sat igang) med forholdsvis meget røg fra motoren!!

... dvs. han bruger dem også! :)) De pakkede bilerne i deres egen medbragte
lastbil til formålet.
http://www.lemansarea.dk/rejsen2003/billeder/lemans2003_095.jpg

En af de andre LeGends biler:
http://www.lemansarea.dk/rejsen2003/billeder/lemans2003_093.jpg

--
Thomas Krath

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-03-05 23:59

Thomas wrote:

> .. dvs. han bruger dem også! :))

Rygterne siger at han også bruger dem meget, hans F40 skulle fx.
have kørt omkring 50.000 km, hvilket vel nærmest er det samme som
alle andre F40'ere tilsammen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-03-05 22:44

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Rygterne siger at han også bruger dem meget, hans F40 skulle fx.
> have kørt omkring 50.000 km, hvilket vel nærmest er det samme som
> alle andre F40'ere tilsammen..

Kaj Bertelsens F40 har gået over 100.000 km. :)

-M

Fra : John Sahl

Dato : 23-03-05 22:46

Morten Lorenzen wrote:
> Kaj Bertelsens F40 har gået over 100.000 km. :)

Tager jeg meget fejl eller er den ikke kun på prøveplader?

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Mogens

Dato : 23-03-05 22:48

On Wed, 23 Mar 2005 22:45:48 +0100, "John Sahl"
<spamnet@mandezonen.dk> wrote:

>Tager jeg meget fejl eller er den ikke kun på prøveplader?

Den var dansk og havde kørt 140.000 km.
Den er ikke på web'en mere - www.prestigecars.dk...

Mvh...