div lys uden på bilen...?
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 21-03-05 13:41

Hej...

jeg var inde og se på reservedele til min bil inde på t-hansen og så så også
lige på div andre dele bla noget der hedder et under body kit det var noget
med nogle neon rør det skulle sidde under bilen, har set det i en eller
anden fil syntes det ser ret fedt ud men inde i beskrivelsen af produktet
stod der følgende..." Denne vare må ikke benyttes/monteres udvendigt på
områder underlagt færdselsloven."

hvordan kan det være, det var ikke kun den ene vare men det var næsten alle
"extra lyskilder uden på bilen"!!!

Anders

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-03-05 14:03

Anders E. Larsen wrote:
> [...]
> beskrivelsen af produktet stod der følgende..." Denne vare må ikke
> benyttes/monteres udvendigt på områder underlagt færdselsloven."

Fordi det ikke er lovligt med at det gejl, som T-Hansen har...

Og filmen var 2F2F...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 21-03-05 14:19

I news:585c1$423ec0d8$3e3d85f1$12404@nf4.news-service.com <Anders E.
Larsen> <ae@aab-net.dk> skrev:

> hvordan kan det være, det var ikke kun den ene vare men det var
> næsten alle "extra lyskilder uden på bilen"!!!

Fordi færdselsloven (som du selvf. ved) sætter grænser for farve og
placering af udv. lyskilder.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 21-03-05 14:25

Anders E. Larsen wrote:
> hvordan kan det være, det var ikke kun den ene vare men det var næsten alle
> "extra lyskilder uden på bilen"!!!

Fordi det ser åndsvagt ud og der er nogle lovgivere med smag?

--
Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-03-05 14:39

Flemming Frandsen wrote:

> Fordi det ser åndsvagt ud og der er nogle lovgivere med smag?

Duer ikke som argument, så var Ford Ka aldrig blevet typegodkendt :)

Mvh
Roberto

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 21-03-05 14:53

Roberto Saldo wrote:

> Duer ikke som argument, så var Ford Ka aldrig blevet typegodkendt :)

Doh, det havde jeg ikke lige tænkt på :)

--
Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk