Den nye Suzuki Swift
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 12:23

På suzuki.dk står der lidt omtale af den nye Swift, der kommer til Danmark
ultimo maj.

Er der nogen, der har set tests/omtaler af den - eller er den endnu for ny
til det?

Synes den ser fræk ud, og 92 heste i en 1,3er er vel ikke så ringe endda. Så
venter vi bare på priser, listen med standardustyr og priserne på
ekstraudstyr...

/Kenneth

Fra : Henrik B.

Dato : 21-03-05 15:17

"NumZie" <nyhedsgruppesnabelakennethbon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ultimo maj.
>
> Er der nogen, der har set tests/omtaler af den - eller er den endnu for ny

Der var en test (fra England) af den i Søndagsavisen. Den fik meget fin
kritik.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 08:25

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> "NumZie" <nyhedsgruppesnabelakennethbon.dk> skrev i en meddelelse

> Der var en test (fra England) af den i Søndagsavisen. Den fik meget fin
> kritik.

Var det den søndag, vi lige har overstået? Synes jeg læste omhyggeligt men
uden at finde den artikel :)

/Kenneth

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-03-05 10:32

> [...]
>
> Synes den ser fræk ud, og 92 heste i en 1,3er er vel ikke så ringe endda.

> venter vi bare på priser, listen med standardustyr og priserne på

Der står lidt om den her http://www.dinside.no/php/art.php?id=210520

Med venlig hilsen Kim

Fra : Frederik

Dato : 22-03-05 11:42

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message

> "NumZie" <nyhedsgruppesnabelakennethbon.dk> skrev i en meddelelse

> Så

> Der står lidt om den her http://www.dinside.no/php/art.php?id=210520
>
> Med venlig hilsen Kim

Og her

http://www.autoexpress.co.uk/previews/55087/suzuki_swift_15_glx_3dr.html

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 14:44

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message

> "NumZie" <nyhedsgruppesnabelakennethbon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Takker. Med 200.000 norske kroner for en 1,3 liters (godt nok med
4-hjulstræk, alufælge og aircon), så er der vist ingen udsigt til, at
1,3eren i Danmark kommer ned i nærheden af 130.000 kroner, som jeg havde
håbet, da Suzuki skrev at "prisen ville give genlyd"... æv :(

Jeg må lede videre.

/Kenneth

Fra : Henrik B.

Dato : 22-03-05 15:16

> [...]
> 1,3eren i Danmark kommer ned i nærheden af 130.000 kroner, som jeg havde
> håbet, da Suzuki skrev at "prisen ville give genlyd"... æv :(

I den danske avisartikel jeg læste, skrev de at priserne ville blive mellem
145.000 og 160.000,- Så helt ved siden af bliver det vist ikke.

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 16:07

> [...]
>
> I den danske avisartikel jeg læste, skrev de at priserne ville blive
> mellem 145.000 og 160.000,- Så helt ved siden af bliver det vist ikke.

Ja - importøren håber på en pris omkring 150.000. Til den pris ville jeg nok
vælge en Fiesta tror jeg :)

/Kenneth