Pris på reservedele?
Fra : Dorthe

Dato : 20-03-05 21:11

Hej NG

Er der nogen som ved, hvad en turboslange til en Renault Scenic DCI koster
at få udskiftet her i Danmark?
- Og hvad sådan en rep. ville koste i Tyskland?

På forhånd tak

/Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 21:15

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen som ved, hvad en turboslange til en Renault Scenic DCI koster
> at få udskiftet her i Danmark?

Sådan noget specielt kan du vist kun købe hos Renault. Jeg gætter på at den
koster mellem 500 og 1000 Kr. Det tager ca. 10-30 min at skifte den

> - Og hvad sådan en rep. ville koste i Tyskland?

Reservedele plejer at være 10-20% billigere i tyskland

--
Tom

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-03-05 22:27

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Reservedele plejer at være 10-20% billigere i tyskland

TIl pegøj er det væsentlig mere - jeg skulle have en ny stepmotor til GTIen.
Den koster 2000+ i DK (har ringet til et utal af forhandlere og prisen er
den samme og der er ikke rigtigt nogen der kan skaffe den uorg da den
åbenbart er speciel til GTIen).
Men i flensborg koster den 130EUR :)

--
/Dennis