Autosalg Bording Flytteforetning
Fra : Jyden

Dato : 19-03-05 20:58

Har handlet auto hos et firma i Randers som holder til på Tigervej i Randers
og hedder Bording Flytteforretning. Ejeren hedder Per Hansen. Det føler mig
lidt røvrendt og vil her i NG undersøge om andre har dårlig oplevelser med
overnævnte forretning.
Selvfølge også hvis jeg har været uheldig og andre har positive oplevelser
med ham vil jeg gerne høre om dette.

Jyden

Fra : Martin Vollert

Dato : 19-03-05 21:58

"Jyden" <jyden@mail.dk> wrote in message
> [...]
> overnævnte forretning.
> Selvfølge også hvis jeg har været uheldig og andre har positive oplevelser

jeg bor ca 6-700 meter fra stedet og ville nok ikke handle der selv med
mindre jeg skulle ha en meget billig bil nr2 f.eks som ikke skulle køre
sønderligt meget. Lige med det sted syntes jeg at det ligner meget et at de
stedre som råber ud til verden "du får hvad du betaler for" men jeg har
ingen personlig efaring og har ikke hørt om nogle som har handlet der, så
derfor er mit udsagn bygget på førstehånds indtryk.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-03-05 09:41

Martin Vollert wrote:
> [...]
> betaler for" men jeg har ingen personlig efaring og har ikke hørt om
> nogle som har handlet der, så derfor er mit udsagn bygget på

Jeg har været der een gang, da en skotte fra mit arbejde var interesseret i
en gammel Trabant. Jeg er helt enig i, at "man får hvad man betaler for", og
jeg ville ikke regne med den store reklamationsret osv...

Vi købte intet.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-03-05 12:59

Martin Vollert wrote:

> Lige med det sted syntes jeg at det
> ligner meget et at de stedre som råber ud til verden "du får hvad du
> betaler for"

Er det ikke også lige dét, som er meningen med en handel ?
Jeg synes da det ville være værre, hvis stedet råbte "Du får IKKE hvad du
betaler for!"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Jogge

Dato : 20-03-05 13:46

> Er det ikke også lige dét, som er meningen med en handel ?
> Jeg synes da det ville være værre, hvis stedet råbte "Du får IKKE hvad du
> betaler for!"

heh lige mine tanker :) umidlbart er det da nærmest god reklame for et
autosted, hvis man fik hva man betalte for :)

Fra : Martin Vollert

Dato : 20-03-05 15:07

In news:Jogge typed: Også skrev Vollert

> heh lige mine tanker :) umidlbart er det da nærmest god reklame for et
> autosted, hvis man fik hva man betalte for :)

Jaa jaa det er godt med jer
I ved hvad jeg mener.
(eller hva?)