afgifter! hvad sker der?
Fra : Jan

Dato : 18-03-05 20:33

Faldt over en Thunderbird fra '65 til 70000kr uden afgift, ok så jeg kiggede
forbi told og plat og fandt et par stykker, godt nok fra '64 der står reg.
afgift 26000kr og handelsværdi ca. 43000kr. inkl. afgift.
Jeg tror sq told og plat gerne må give mig adressen hvor jeg kan hente en
med afgift til 43000kr LoL
eller er det bare os amerikaner freaks der tror at det gamle l... er deres
vægt værd i guld LoL
eller også er jeg ved at forstå at så mange henter deres oldtimere i
udlandet når ikke afgiften og handelsværdien er større

hmmm, hvad mon der ville ske med afgifterne hvis man gjorde told og plat
opmærksom på hvad bilerne handles til i virkeligheden

jd
Som nu er gået under jorden for ikke at blive lynchet LoL