Lindholm Biler, Viborg
Fra : driver

Dato : 18-03-05 14:42

Er der folk i gruppen der erfaringer med Lindholm Biler i Viborg ? Gode
eller dårlige ?
Jeg overvejer at købe en brugt bil hos dem.
mvh
driver

Fra : *trads*

Dato : 18-03-05 15:33

De biler jeg har set deroppe ser virkelige godt ud.
Jeg tænker på klargøringen - og de har jo eget pava center.

Jeg har godt nok ikke handlet der. Kun kikket

Fra : Allan Pedersen

Dato : 18-03-05 16:21

Jeg har set det mange gange, og ude fra ser det meget godt ud, så det skulle
der vel ikke være noget i vejen.

/Allan

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 18-03-05 20:23

"Allan Pedersen" <pioneer@pie.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har set det mange gange, og ude fra ser det meget godt ud, så det
> [...]
Undskyld mig, men hvordan hulen kan 2 mennesker
udtale sig om en forhandler, kun ved at køre forbi og
have set bilerne (fra afstand).
Jeg ved sq egentlig ikke hvad jeg skal sammenligne
det med, andet end Holliday On Ice hvis nogen husker
det årlige show i Brøndby-hallen??
På afstand var dragterne og kulisserne smadder
flotte, men som roadie kom jeg helt tæt på, og
hold da kæft hvor var det slidt og ødelagt.
Ikke fordi der skal drages parraleller til Lindholm,
men øjne kan snydes.
Der er kun at få en prøvetur og hvis du er varm
på den model, så kør den forbi FDM. Er du ikke
selv medlem, kender du sikker en
Har hørt mange som er glade for at bruge nogle
hundrede for at undgå senere ærgelser.

Fra : phk

Dato : 18-03-05 20:34

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Er der folk i gruppen der erfaringer med Lindholm Biler i Viborg ? Gode
> eller dårlige ?
> Jeg overvejer at købe en brugt bil hos dem.

Jeg købte en MC hos ham for omkring 20 år siden. Jeg blev mundtlig lovet et
nyt bagdæk til den (det der var på den var slidt _helt_ ned), men jeg fik
det aldrig trods flere rykkere.

Jeg tænker på det _hver_ gang jeg kører forbi derude (det sker jævnligt).
--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 18-03-05 20:43

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>Jeg tænker på det _hver_ gang jeg kører forbi derude (det sker jævnligt).

Så kør da ind forbi og skæld ham ud.
- du kan da ikke blive ved at bruge energi på at være sur på ham

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Johnt

Dato : 18-03-05 21:10

> "driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse

Min bror har købt en Ford Mondeo V6 stationcar hos dem.

Han er meget godt tilfreds. Fin service hele vejen igennem, og reklamationer
bliver lavet hurtigt uden diskussion.

Hilsen
Johnt

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-03-05 21:32

phk wrote:

> Jeg købte en MC hos ham for omkring 20 år siden. Jeg blev mundtlig
> lovet et nyt bagdæk til den (det der var på den var slidt _helt_
> ned), men jeg fik det aldrig trods flere rykkere.

Netop. for 20 år siden havde Lindholm Biler et dårligt ry, men det havde
faktisk også andre store i branchen dengang og de eksisterer endnu.

Hvordan det står til i dag med Lindholm Biler ved jeg ikke, kender ikke
nogen der har handlet der. Men mon det er så slemt igen.

Siger ikke så meget om bilforhandleren, som om min omgangskreds

mvh
Henning

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-05 08:50

Henning Præstegaard wrote:
> havde faktisk også andre store i branchen dengang og de eksisterer
> endnu.

For blot nogle år siden solgt Lindholmbiler "kun" svjh 300-400 biler om
året. I dag sælger de svjh langt over 1000 enhender om året. Denne udvikling
kan man ikke gennemføre, hvis man ikke levere service, samt overholder
regler osv...

Jeg kender Henrik Bollerslev, som er medejer, via race, så jeg er måske en
smule inhabil, men jeg mener ikke, at man har noget som helst at frygte ved
at handle der... De laver vist hellere een ting for meget end at få et
dårligt ry...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Allan Pedersen

Dato : 19-03-05 19:41

Tjaa, jeg synes det ligner et anstændigt sted, og det ville for mig være nok
til at jeg gerne ville handle der.

/Allan Pedersen

meddelelse news:423bd922$0$29279$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-03-05 22:17

Morten Fruergaard wrote:

> [...]
> om året. I dag sælger de svjh langt over 1000 enhender om året. Denne
> udvikling kan man ikke gennemføre, hvis man ikke levere service, samt

Læg mærke til at jeg skriver for 20 år siden, men ikke har nogen reference
til idag. Jeg skulle nok have tilføjet at hvis de havde en bil i min prisklasse
som jeg står og mangeler vil jeg handle der.

mvh
Henning

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-05 23:05

Henning Præstegaard wrote:
> Læg mærke til at jeg skriver for 20 år siden,

Læste jeg godt...