import af vw transporter 1.9 TD
Fra : Bruno lind

Dato : 17-03-05 13:49

Har købt en vw transporter 1.9 TD fra 1996 i Belgien.
Har lige været til syn hvor de krævede den til omsyn da de ville have
dokumentation for slæbevægte/akseltryk samt totalvægt???? Pokkers
skrankepaver!!!

Hvor pokker finder jeg disse oplysninger. Nogen der ved hvor?

mvh b.l

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jan Vennike

Dato : 17-03-05 20:01

"Bruno lind" <stempelvejen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh b.l

> Den har indtil videre sparet mig for at få 243 spam-mails.

Prøv at spørge VW forhandler eller importør.

Da jeg skulle have træk på min VW Caravelle '82 for 3 år siden, skulle jeg
også have dokumentation for hvad den måtte slæbe - og der var VW importøren
så flink at give mig de rette papirer med stempel og underskrift, så den
kunne gå gennem syn - han skulle blot have stelnummeret, så kunne han finde
resten - og dette til trods for at den er importeret til dk i '96 og derfor
aldrig har været igennem dem.

Fin service.

--
Jan