Hvilken bil ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-03-05 10:04

Hej NG.

I går eftermiddag så jeg en bil som jeg aldrig har set før i DK, det var en
lidt sportslig udseende bil, den var sort, logoet bagpå var nogle vinger med
et 8 tal i midten.
Lygterned var 2 liggende ovaler eller superelipser i hver side og det ekstra
bremselys var meget langt, næsten hele bilens bredde.
Jeg så den på E45 nordgående omkring Århus fra rastepladsen Petersminde og
den drejede så fra ved Århus N afkørslen. Tidspunktet var ca. kl. 16.00

Er der nogen som ved hvilken bil det var ?

--
mvh / regards Christian - Denne ugen lille gættekonkurrence,
(alt for nem med google) vinderen får tilsendt mp3 med sangen

Fra : Carl Astrup

Dato : 16-03-05 10:50

Det lyder unægteligt meget ala en AstonMartin

//eCarlos

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-03-05 12:03

"Carl Astrup" <caNOSPAMTAK@ukendt.dk> wrote in message
> Det lyder unægteligt meget ala en AstonMartin

Det tror jeg du har ret i, jeg kan dog ikke finde modellen på deres
hjemmeside, men den havde også travlt.

Fra : Jim

Dato : 16-03-05 16:30

> [...]
> den drejede så fra ved Århus N afkørslen. Tidspunktet var ca. kl.
> 16.00
>
> Er der nogen som ved hvilken bil det var ?

http://www.roadfly.org/magazine/galleries/article_photos_2004/2005-Bentley-Continental-GT-picture27144,1;27141,1;-207,1;.html

Det var ikke et 8-tal, men et B.

Fra : Mureren

Dato : 16-03-05 17:14

http://www.roadfly.org/magazine/galleries/article_photos_2004/2005-Bentley-Continental-GT-picture27144,1;27141,1;-207,1;.html

Hvis det var en Bentley Continental, så er det med ret stor sandsynlighed
dynekongens nye bil.

Mvh.
Mureren

Fra : Jim

Dato : 16-03-05 17:51

"Mureren" <mureren_tag_det_væk_@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis det var en Bentley Continental, så er det med ret stor

Hvis det var en sporty bil, manden så, så ved jeg ikke, hvilke modeller,
Bentley har lavet, som er i den stil.

J.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-03-05 09:27

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis det var en sporty bil, manden så, så ved jeg ikke, hvilke modeller,

Jeg synes da den ser ret sportslig ud:

http://images.google.com/images?q=Bentley%20Continental%20GT&hl=en&lr=&c2coff=1&safe=off&rls=GGLD,GGLD:2004-32,GGLD:en&sa=N&tab=wi

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-03-05 09:26