Starcraft G30 tillægsspørgsmål
Fra : Mendoza

Dato : 13-03-05 09:21

Og er der nogen der ved om/hvor man kan købe kopholdere/borde o. lign til
montering i subj.?

Mendoza

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-03-05 12:39

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Og er der nogen der ved om/hvor man kan købe kopholdere/borde o. lign til
> montering i subj.?

De fleste US forhandlere kan klare den slags, ellers må du igang med Fætter
Google.
Du kan også prøve her :
http://www.trucker.se/

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car

Fra : Mogens

Dato : 13-03-05 13:13

On Sun, 13 Mar 2005 12:39:17 +0100, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

>De fleste US forhandlere kan klare den slags, ellers må du igang med Fætter
>Google. Du kan også prøve her : http://www.trucker.se/

Der ér da den slags i bilen.
De udgaver, jég har kørt, havde drejbare kaptajnstole med bord i
midten mellem for- og bagsæder. Desuden var der kopholdere alverdens
steder i bilen...

Iøvrigt rekvirerede jeg den originale brochure ('91). Man kan købe alt
muligt originalt ekstraudstyr til bilen inkl. "spillemaskine" for
børnene til det indbyggede tv/video-anlæg

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-03-05 13:20

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De udgaver, jég har kørt, havde drejbare kaptajnstole med bord i
> midten mellem for- og bagsæder. Desuden var der kopholdere alverdens

Jepz - det er der oogså i kollegaens, hans er dog en 10 pers.bus - det er de
allesammen måske når de kommer til landet, sådan er det ihvertfald med
Astro'erne - de kommer med sæder bagi.

Fra : Mogens

Dato : 13-03-05 17:55

On Sun, 13 Mar 2005 13:19:56 +0100, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

>Jepz - det er der oogså i kollegaens, hans er dog en 10 pers.bus - det er de
>allesammen måske når de kommer til landet

"Starcraft" findes i en række versioner, og de 10 personers er med
forhøjet tag, hvor van-udgaven på gule plader ikke havde det.

Langt de fleste er på G20 karrosseri (det lille), men G30 er den rette
udgave (forskellen ligger i teknikken, man ikke kan se).

Jeg gad nok vide, om denne her ér en G30, når det kommer til
stykket...

Fra : Mendoza

Dato : 13-03-05 22:11

Mogens wrote:

> [...]
> udgave (forskellen ligger i teknikken, man ikke kan se).
>
> Jeg gad nok vide, om denne her ér en G30, når det kommer til

Der står G30 på forskærmen...

Men tak for svarene alle...

Med venlig V8 hilsen,

Mendoza