Hvor kan man leje en Land Rover til en rim~
Fra : KJ

Dato : 12-03-05 17:40

Er der mon nogen der ved, hvor man kan leje en Land Rover til en rimelig
pris?

Det drejer sig om weekenden den 20-22. maj i år med afhentning torsdag
den. 19. maj og aflevering mandag den 23. maj. Det vil være perfekt,
hvis den kan afhentes i nærheden af ruten Odense - Sønderborg.

Det skal helst være en Land Rover Defender eller tilsvarende. Den skal
være rimelig pæn/præsentabel, da den skal bruges til bryllupskørsel
(ikke polterabend).

Gule plader er ikke noget problem, og den kommer ikke til at køre andet
terræn end alm. skovveje. Udlejning vil give maks. 500 km. på tælleren.

Jeg har postet dette på Dansk Landrover klub's opslagstavle også, men
måske nogen her har en ide?

Vh. KJ

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 12-03-05 19:19

On Sat, 12 Mar 2005 17:40:04 +0100, news3@SLETMIG.bifrostnet.dk (KJ)
wrote:

>Er der mon nogen der ved, hvor man kan leje en Land Rover til en rimelig
>pris?

Jeg kender kun til at www.olemeldgaard.dk udlejer Land-Rover, men om
du synes prisen er rimelig, ved jeg ikke.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : KJ

Dato : 12-03-05 19:39

Morten From Søndergaard <from@nospam.dk> wrote:

> Jeg kender kun til at www.olemeldgaard.dk udlejer Land-Rover, men om
> du synes prisen er rimelig, ved jeg ikke.

Tak skal du have, det var da en mulighed, men jeg vil lige vente og se
om der ikke dukker noget bedre op lidt tættere på.

Det kunne jo også være en privat, som vil tjene lidt penge på at låne
sin bil ud.

Vh. KJ